نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب ضد سرقت نوعی درب ورودی ساختمان است که مانع از ورود افراد غیر مجاز شده و در مقابل هرگونه دستکاری و ورود غیر مجاز جلوگیری می نماید. امنیت یک مفهوم نسبی است و نمی توان گفت که با نصب درب ضد سرقت خانه یا محل کار شما امنیت صد درصدی خواهد داشت اما از آن جایی که این درب ها از استحکام بالایی برخوردار هستند از درب های معمولی امن تر می باشند. درب ضد سرقت بر خلاف درب های معمولی در مقابل فشار، برش و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و امنیت بیشتری از درب های معمولی دارند.

اگر در اینترنت درب ضد سرقت را جستجو کرده باشید احتمالا درب های ضد سرقت ترک، ضد سرقت ایرانی، چینی و احتمالا ایتالیایی به گوشتان خورده است و سوالی که اکثر مشتریان در تماس با کارشناسان راسان درب دارند این است که تفاوت این درب ها با هم چیست و کدام یک برای مشتری مناسب است.
در حال حاضر درب های چینی و ایتالیایی به ندرت در بازار ایران یافت می شوند و حدود 2 سالی است که این درب ها از بازار جمع شده اند. اما در مورد تفاوت درب های ترک با درب های ضد سرقت ایرانی این نکته را باید متذکر شویم که درب های ایرانی از لحاظ ظاهری و کیفیت خود را بسیار نزدیک به درب های ضد سرقت ترک کرده اند. درب های ترکیه ای معمولا به صورت پک شده هستند اما درب های ضد سرقت ایرانی در ایران مونتاژ می شوند و اغلب اکثر متریال و قفل ها، همان مواردی است که در درب ترک به کار می رود. تنها تفاوت این درب ها در سایز، کیفیت رنگ و مونتاژ این درب ها می باشد.

قیمت درب ضد سرقت ترک و ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی

درب‌ ضد سرقت ارزان ایرانی با کیفیت خوبی ساخته می‌ شود. درب های ضد سرقت ایرانی گرچه به طور معمول به کیفیت درب‌های ترک نیستند، اما تا حد زیادی خود را به آنها نزدیک کرده‌اند.از این رو توصیه می شود که در صورتی که محل استفاده درب مکان خاص و امنیتی نیست، از درب‌های ایرانی استفاده کنید، چرا که با توجه به تغییرات نرخ ارز، هم از قیمت خوبی برخوردارند و هم کیفیت آنها قابل قبول است.
ضمن این که درب های ضد سرقت ایرانی یک ویژگی مهم دارند که ممکن است برای برخی مکان‌ها یا اشخاص به کار آید؛ درب ضد سرقت و درب ورودی لابی امکان سفارشی‌ سازی دارند و کارگاه سازنده می‌ توانند بر اساس نیاز شما تغییراتی در درب مورد نظرتان لحاظ کند.

درب ضد سرقت ترک

 رویه عمومی در بازار ایران به این صورت است که درب ضد سرقت ترک از بالاترین کیفیت و بالاترین قیمت برخوردار است.البته همیشه استثنائاتی هم وجود دارد و به طور مثال برخی مدل‌های ایرانی از برخی مدل‌های ترک بهتر و ایمن‌تر هستند. اما در کل می‌توان درب های ضد  سرقت ترک را باکیفیت‌ ترین درب ها در بازار ایران دانست.

با توجه به شرایط بازار بعضی از ساختمان سازان تمایل به خرید در ضد سرقت ارزان دارند. ولی اولین چیزی که به ذهن نفوذ می کند درب ضد سرقت ارزان چینی می باشد که درب ضد سرقت ارزان چینی را می توان همچون سایر محصولات چینی به دون کیفیت خوب و بد تقسیم بندی کنیم.
 درب ضد سرقت ارزان چینی با کیفیت بالا نیز وجود دارد ولی قیمت این نوع درب ها با درب های ایرانی برابری می کند. و براستی بهتر نیست از محصولات ساخت وطن برای آبادانی کشورمان استفاده شود. 



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب ضد سرقت فلزی چیست؟

همانطور که از نام این درب ها مشخص است، از ساختاری فلزی ساخته شده اند. این ساختار فلزی محکم، ایمنی بسیار بالایی را برای شما تأمین خواهد کرد. درب های ضد سرقت فلزی استحکام زیادی دارند و به همین دلیل کاربردهای زیادی نیز دارند. نکته جالب توجه این است که مقاومت این درب های ضد سرقت در مقایسه با درب های ضد سرقت چوبی بیشتر است. درهای ضدسرقت فلزی برای تأمین امنیت ساختمان های تجاری، مسکونی، و صنعتی استفاده می شوند. این درب ها معمولاً از جنس استیل گالوانیزه و سفید ساخته شده اند و سپس رنگ شده اند.

منبع: قیمت درب ضد سرقت ترک و ایرانی | پارسی دانلود



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

 رویه عمومی در بازار ایران به این صورت است که درب ضد سرقت ترک از بالاترین کیفیت و بالاترین قیمت نسبت به درب های ضد سرقت دیگر برخوردار است.البته همیشه استثنائاتی هم وجود دارد و به طور مثال برخی مدل‌های ایرانی از برخی مدل‌های ترک بهتر و ایمن‌تر هستند. اما در کل می‌توان درب های ضد  سرقت ترک را باکیفیت‌ ترین درب ها در بازار ایران دانست.

درب ضد سرقت ارزان چینی با کیفیت بالا نیز وجود دارد ولی قیمت این نوع درب ها با درب های ایرانی برابری می کند. و براستی بهتر نیست از محصولات ساخت وطن برای آبادانی کشورمان استفاده شود. 



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب PVC | درب داخلی منزل | درب پی وی سی

درب PVC به عنوان درب داخلی منزل مناسب برای درب اتاق و درب سرویس های بهداشتی می باشد. و به علت مقاوت بالای آن در برابر رطوبت و آسیب پذیری در برابر اشیاء نوک تیز و ضربات، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.از درب پی وی سی  با ضخامت 8 میل می توان برای درب ورودی آپارتمان نیز استفاده نمود.
با توجه به تکنولوژی های پیشرفته در تولید درب داخلی منزل می توان از اشکال متفاوتی از درب های پی وی سی استفاده نمود، از جمله درب pvc برجسته ، درب cnc و …
فروشگاه اینترنتی راسان درب تولید کننده و ارائه کننده انواع درب داخلی منزل، درب ورودی آپارتمان، درب pvc، درب ضد سرقت، درب ملامینه، درب آکوستیک، درب لابی و درب ضد حریق با بالاترین کیفیت، خدمات پس از فروش و بهترین قیمت در بازار ایران می باشد.

روکش پی وی سی

روکش پی وی سی در تعداد لايه هاي مختلف ،تنوع لايه هاي مختلف ،ضخامتها ،رنگها ونقوش مختلف و نيز نقوش برجسته مختلف (صاف ،براق ،مات، رگه چوبي و…) بسته به نوع كاربرد مورد نياز توليد ميشوند و معمولاً شامل لايه هاي پلي و نييل كلرايد ،لايه آستري و لاكهاي متفاوت هستند. ضخامت روکش پی وی سی بين 2/0 تا 3 ميليمتر است.
بعلت قابليت انعطاف اين نوع روكش ، از آن براي روكش كردن سطوح ابزار خورده با اختلاف سطح زياد و نيز براي ساخت نوار لبه ،روكش كردن پروفيلها ،نوار لبه هاي فرمدار و فرز خورده استفاده ميشود. مثلاً روكش كردن درهاي كابينت هايي كه داراي ماشين كاريهاي عميق هستند. همچنين يكي از استفاده هاي منحصر به فرد روكش پی وی سی در ساخت مصنوعاتي است كه نياز به پيوستگي روكش در ابعاد مختلف يك سازه يا به عبارتي نياز به ايجاد شيار V شكل روي تخته و تاكردن آن باشد،بهترين مثالها در اين مواد توليد ميز تلويزيون و جعبه بلندگو (باند) و … است.

درب اتاقی روکش پی وی سی

از درب با روكش PVC  بيشتر بدانيم.

همانطور كه می دانيم «پی وی سی» مقاومت بالايي در مقابل رطوبت دارد به طوری كه ورق های پی وی سی با ضخامت های 16 ميل را برای ساخت كابينت سرويس های بهداشتی و كابينت زير سينک آشپزخانه به كار می برند. همين موضوع باعث شده است كه درب های روكش پی وی سی را هم به اشتباه به عنوان درب پی وی سی و ضد آب معرفی كنند در حالی كه ورق های پی وی سی ضد آب كلاً پی وی سی می باشند اما ورق های به كار برده شده در ساخت درب در واقع ورق های ام دی اف می باشند كه با پی وی سی به ضخامت های 0.4 و 0.2 ميلی متر روكش شده اند.

تولید درب ام دي اف روکش پي وي سي

برای ساخت درب داخلی ام دی اف روکش پی وی سی معمولاً ابتدا طرح مورد نظر برای درب را به وسیله دستگاه سی ان سی روی ورق های ام دی اف خام با ضخامت های مورد نظر اجرا می شود و سپس با استفاده از این ورق  درب به مرحله تولید می رود و پس از ساخت درب، درب ساخته شده را برای وکیوم کردن روکش پی وی سی وارد دستگاه ممبران می شود و روکش های پی وی سی با ضخامت های 0.2 یا 0.4 میلی متر بر روی درب وکیوم می شود به طوری که پی وی سی به طور کامل در تمامی شیارها حرکت کرده و پس از روکش کردن درب ام دی اف طرح اجرا شده با دستگاه سی ان سی کاملاً قابل مشاهده است.
روکش های پی وی سی به صورت رول است که وقتی درب درون سینی دستگاه قرار می گیرد تحت دمای با مکش زیاد روی درب وکیوم می شود به طوری که اگر شبکه بندی درون درب محکم نباشد درب تحت فشار خرد خواهد شد، از این رو معمولاً شبکه بندی درب های روکش پی وی سی چوبی یا یونولیت می باشد و اگر قرار باشد از شبکه بندی معمولی استفاده کنیم بایستی ابتدا رویه درب روکش شود و بعد از روکش کردن رویه را مانند تولید سایر درب ها بر روی کلاف پرس کرد و در صورتی که روکش کردن رویه درب قبل از تولید درب انجام شود کناره های درب باید جداگانه روکش شود که در این صورت میزان درزها زیاد خواهد شد، چسب هایی که برای روکش کردن پی وی سی بر رویام دی اف استفاده می شود و در دمای 80 درجه مجدداً فعال می شوند از این رو اگر رویه روکش شده قبل از تولید درب آماده شود بایستی پرس رویه بر روی کلاف را با استفاده از دستگاه پرس سرد انجام داد.
در حال حاضر بیشترین استفاده از ام دی اف روکش پی وی سی در تولید درب های ضد سرقت ایرانی و ترکیه استفاده می شود و برای درب های داخلی آپارتمان ها نیز بسیار رواج دارد.

درب های روکش PVC اتاقی

درب های روکش PVC تعریف ما از ضد آب بودن این است که درب بر اثر رطوبت هیچ گونه آسیبی نبیند.که این تعریف برای درب های روکش PVC به طور کامل صادق نیست.پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به طوری که ورق های پی وی سی با ضخامت های 16میل را برای ساخت کابینت سرویسهای بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار می برند.
همین ذهنیت باعث شده که درب های روکش پی وی سی را هم به غلط به عنوان درب پی وی سی و ضد آب معرفی کنند.در صورتی که ورق های پی وی سی ضد آب کلا پی وی سی می باشند.اما ورق های مورد استفاده در ساخت درب در اصل ورق های ام دی اف هستند.که با پی وی سی به ضخامتهای 0.4 یا 0.2 میلی متر روکش شده اند.باید توجه کرد که آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است،اما در صورتی که کلاف درب پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد.

درب pvc

آیا درب های روکش PVC کاملا ضد آب هستند؟

همانطور که میدانیم “پی وی سی” مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به طوری که ورقه های pvc با ضخامتهای ۱۶میل را برای ساخت کابینت سرویسهای بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار می برند.همین ذهنیت باعث شده که دربهای روکش “پی وی سی”را هم به غلط به عنوان درب pvc و ضد آب معرفی کنند.
در بخش مربوط به درب mdf درباره ساختمان این نوع درب ها موارد مهم را بیان کردیم. میتوانید با مراجعه به آن به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.
به این نکته نیز باید توجه کرد که آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است اما در صورتی که کلاف درب  pvc  نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد و همان اتفاقی که برای سایر دربها از جمله دربهای “اچ دی اف” و “اچ پی ال “پیش می آید برای این درب هم پیش خواهد آمد و در صورت روکش شدن کلاف هرچند که نفوذ رطوبت کمتر خواهد شد.

آشنایی با درب MDF روکش PVC

راسان درب تولید کننده انواع درب روکش پی وی سی (PVC) می باشد . درب های ام دی اف روکش پی وی سی، از جنس ام دی اف می باشد که روکش آن از جنس پی وی سی (pvc) می باشد که درب "ام دی اف" روکش پی وی سی بیشتر به عنوان "درب ورودی" یا درب آپارتمان کاربرد دارد که ما در سایت راسان درب نمونه مدل این درب ها و نمونه طرح های پر فروش درب ورودی روکش پی وی سی را قرار داده ایم تا شما مشتریان عزیز متناسب با سلیقه خود درب ورودی منازل خود و درب آپارتمان خود را از جنس درب mdf روکش پی وی سی انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارا است نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است. درب ضد سرقت از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند.
درب ضد سرقت می بایستی بر اساس استانداردهای محیطی چون سرما و گرما و صدا طراحی و ساخته شده باشد.
شایان ذکر است که اطمینان به درب ضد سرقت صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به محکم بودن و قابل اعتماد بودن درب های ضد سرقت پی برد. 

درب هاي ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به دربهايي گفته میشود که مانع از ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ايمن و قابل اطمينان باشد که شایان ذکر است این اطمینان به درب ضد سرقت به منزله ی صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. 

بهترین و مرغوب ترین دربهای ضد سرقت هم نمی توانند 100 در صد تضمین کنند که از دسترس سارقین در امان باشند .اما بهترین درب ضد سرقت دربی است که بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شودو مرغوبترین قفل ضد سرقت برروی آن نصب گردد که در این صورت می توان آن را درب ایمن تری نسبت به درب معمولی دانست.

درب ضد سرقت برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ارزان

با توجه به شرایط بازار بعضی از ساختمان سازان تمایل به خرید درب ضد سرقت ارزان دارند . ولی اولین چیزی که به ذهن نفوذ می کند درب ضد سرقت چینی می باشد که درب ضد سرقت ارزان چینی را می توان همچون سایر محصولات چینی بدون کیفیت خوب و بد تقسیم بندی کنیم.

درب ضد سرقت ارزان چینی با کیفیت پایین واردات خوبی را در ایران داشته است ولی آیا به راستی به درب ضد سرقت فلزی که ضخامت فلز های داخلی آن چهار دهم میلی متر می باشد می توان به عنوان مهمترین قسمت ورودی آپارتمان و ورودی واحد استفاده شود و آیا خرید این نوع درب ها برای بعضی از سازندگان فقط یک نوع رفع تکلیف می باشد. آیا بهتر نیست یک درب ورودی معمولی را جایگزین این نوع درب های کنیم.

درب ضد سرقت ارزان چینی

درب هاي ضد سرقت فلزی كه در بازار و بين مصرف كننده ها به درب ضد سرقت چيني معروف است جزو بي كيفيت ترين درب هاي بازار ميباشد و ساخت كشور چين است.كيفيت اين درب ها به قدري پايين است به طوری كه اصلا جزو درب ضد سرقت نميتوان ان را به حساب اورد چون ضمن استفاده از مواد بي كيفيت . خبری از فوداد در ان نيست وورق اهني كه در انها استفاده شده در بهترين حالت استقامت لازم را در برابر ضربات وفشار هاي وارده در مواقع لازمه بر خوردار نمي باشد.

درب ضد سرقت ارزان ایرانی

درب های ضد سرقت ارزان قيمت ساخت ايران به مراتب بهتر از درب هاي چينی ميباشد. و اين امر به دليل استفاده از فولاد به جای اهن در اين گونه درب ها مي باشد و نيز به دليل استفاده از يك سازه فولادي در داخل درب از استقامت بالاتری نسبت به ديگر درب هاي ضد سرقت ارزان چینی برخوردار است كه ميتواند ديلم را خنثی كرده به دليل چينش فولاديی كه داخل ان وجود دارد. 

درب ضد سرقت ارزان

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

امروزه درب ضد سرقت ساخت بسیاری از کشورها اعم از چین ، ترک ، ایران و کشورهای دیگر در بازار موجود می باشد . اینکه کدام گزینه و چه نوع درب ضد سرقتی می تواند گزینه ی بهتری برای خرید باشد منوط به بررسی شرایط خریدار و همچنین بودجه ی تخصیص یافته برای خرید درب ایمنی می باشد.

بسیاری از مشتریان در دنیای پر مشغله امروز تمایل دارند تمام مراحل خرید و فروش درب ضد سرقت به صورت اینترنتی انجام دهند . خرید درب ضد سرقت ، فروش آنلاین اینترنتی درب ضد سرقت و سفارش اینترنتی درب ضد سرقت ، فروش اینترنتی درب ضد سرقت برای اینگونه مشتریان راه اندازی شده است .
با توجه به پیشرفت تکنولوژی خرید اینترنتی درب ضد سرقت نیز با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. شما می توانید به صورت اینترنتی و حضوری، درب مورد نظر خود را از میان صد ها مدل مختلف موجود در سایت  اتحاد درب سفارش دهید.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ترک اصل توسط تولیدکنندگان کشور ترکیه تولید و وارد ایران میشود.همان طور که میدانید درب ضد سرقت ترک یکی از با کیفیت ترین درب های ضد سرقت در ایران است.این درب های ضد سرقت دارای کیفیت بسیار بالا و ساخته شده از متریال با کیفیت بالاست.

درب های ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکمند و همچنین دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی از جنس نورد سرد به ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی که ما بین ‌آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است .

اگر بخواهیم درب ضد سرقت با کیفیت و امنی را برای منزل و محل کار خود تهیه کنید بدون شک درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین گزینه هاست.درب ضد سرقت ترک از لحاظ قیمت از بقیه درب های ضد سرقت گران تر است ولی این گرانی به امنیت بیشتر آن می ارزد.

درب ضد سرقت ترک اصل

درب ضد سرقت ایرانی 

یکی از انواع درب ضد سرقت،درب ضد سرقت ایرانی است.درب ضد سرقت ایرانی معمولا از لحتاظ کیفیت هم سطح با درب ضد سرقت ترک است .اما این کیفیت در دراز مدت ممکن است نتواند قابل رقابت با درب ضد سرقت ترک باشد.عمدتا درب ضد سرقت ایرانی از متریال وارد شده از کشور ترکیه ساخته و در ایران مونتاژ میشود.

درب ضد سرقت ایرانی اتحاد درب، داخل ایران ساخته می شود و دارای کیفیت خوبی است که این کیفیت می تواند قابل مقایسه با نمونه های خارجی باشد. اين نوع دربها از نظر ظاهری کاملاً مشابه درب های ضد سرقت ساخت کشور ترکیه می باشند، البته در ایران درب هایی با ظاهر مشابه درب های ضد سرقت چینی نیز تولید می شود.

درب ضد سرقت ایرانی نسبت به کیفیت بالایی که دارد قیمت نسبتا مناسبی دارد. همین قیمت مناسب باعث افزایش درخواست کنندگان برای استفاده از این درب ها است.درب ضد سرقت ایرانی داخل ایران ساخته و تولیدکنندگانی زیادی در این زمینه فعالیت دارند.در این بین اتحاد درب یکی از بزرگترین این تولیدکنندگان است.برای اطلاع از قیمت درب ها و استفاده از امکانات با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

جدیدترین مدل های درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت در انواع طرح و رنگ و مدل های ترک و ایرانی و چینی در فروشگاه های درب ضد سرقت موجود هستند.در این قسمت شما میتوانید انواع درب های ضد سرقت جدید را مشاهده فرمایید و درب های ضد سرقت را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

هر خانه ای نیاز به طرح و دکوراسیون شیک و زیبا مخصوص دارد و یکی از عوامل بهبود زیبایی هر خانه ای میتواند یک درب ضد سرقت زیبا باشد حتی شما میتوانید بهترین نوع درب ضد سرقت را برای خود خریداری کنید.

درب هر خانه ای اولین و آخرین چیزی است که مهمانان آن را میبینند پس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باعث تاثیر زیادی روی درک زیبایی یک ساختمان میشود.

ما قصد داریم در این قسمت جدیدترین و زیباترین درب ها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید درب ضد سرقت خود بگیرید.

درب ضد سرقت مدل تاویژ

درب ضد سرقت مدل تاویژ

تنوع  در طرح و رنگ

وزن 70 تا 80 کیلوگرم

سایز 110*210

ورق رویه ۸ میل

داخل شبکه آهنی سرتاسر

جنس روکش راش

قفل با 5 سال ضمانت 

انتخاب رنگ به سفارش مشتری

کیفیت عالی

بسیار زیبا و با دوام

سفارش تمامی درب هاى ضد سرقت با هرنوع قفل و يراق دلخواه ( قفل هاى ترك، چينى يا ايرانى )

درب ضد سرقت مدل باتیس دو لنگه

درب ضد سرقت مدل باتیس دو لنگه

رویه : راش ترک

رنگ پلی اورتان ترک

ورق سرتاسری۱۰۰٪

کفی ۱۸، عرض 200

قفل با 5 سال ضمانت 
انتخاب رنگ به سفارش مشتری

کیفیت عالی

بسیار زیبا و با دوام

سفارش تمامی درب هاى ضد سرقت با هرنوع قفل و يراق دلخواه ( قفل هاى ترك، چينى يا ايرانى )

درب ضد سرقت پلازا

درب ضد سرقت مدل پلازا

رویه درب : لامینوکس 8mm

ورق چارچوب : 1.25mm

ابعاد درب : 105*210

5 ردیف پروفیل

قفل با 5 سال ضمانت 

کیفیت عالی

بسیار زیبا و با دوام

سفارش تمامی درب هاى ضد سرقت با هرنوع قفل و يراق دلخواه ( قفل هاى ترك، چينى يا ايرانى )

enlightened دیگر انواع درب های ضد سرقت با طرح و رنگ های مختلف جدید و قدیمی را میتوانید در صفحه اصلی درب اتحاد مشاهده نمایید



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب ضد حریق

درب ضد حریق نوعی درب ضد سرقت است که از نفوذ آتش جلوگیری میکند و در برابر آتش 4 ساعت مقاوم است .چارچوب درب از فولاد است و روکش آن از ورق آهن و پشم سنگ و رنگ نسوز ساخته میشود.لاستیک نسوز اطراف آن نیز از نفوذ دود و حرارت جلوگیری میکند.

استفاده از درب ضد حریق ایرانی در پله فرار مجتمع های مسکونی و تجاری، ادارات، ورزشگاه ها، پالایشگاهها و نیروگاهها ، راهروهای ارتباطی بیمارستان و اماکن اداری ، سالنهای همایش ، فرودگاهها و بطورکلی تمام مکانهایی که امکان حریق وجود دارد و امنیت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است  استفاده می شود.درب های ضد حریق دارای وزن 100 کیلوگرم هستند و با یراق آلات آنتی پنیک ساخته میشوند.

درب های ضد حریق در برابر آتش مقاوم اند اما مقاومت آنها با یکدیگر متفاوت است مثلا یک درب ضد حریق می‌تواند ۲۰ دقیقه، ۳۰ دقیقه، ۴۵ دقیقه، ۶۰ دقیقه و یا ۹۰ دقیقه در برابر آتش مقاومت کند.درب های ضد حریق فولادی تا 3 ساعت مقاومت میکنند.

همه درب های ضد حریق و جدیدترین مدل های درب های ضد سرقت به یک سیستم مغناطیسی زنگ خطر متصل هستند و در هنگام آتش سوزی به طور اتومات بسته میشوند همچنین بعضی درب ها ضد حریق همراه یک پنجره ضد حریق عرضه میشوند.

استاندارد های درب ضد حریق

درب های ضد حریق اصلی معمولا باید بر اسا استاندارد و مورد تایید آتش نشانی UL امریکا  LPCB  انگلستان و VDSآلمان باشند که دربهای ضد حریق شرکت اتحاد بر این استاندارد درب ها را تولید میکند.

اجزای تشکیل دهنده درب های ضد حریق و مشخصات فنی

اجزای-درب-ضد-حریق

  1.  پروفیل چهار چوب از ورق هیدرو کربن به ضخامت ۱/۵
  2. دارای نوار دودبند مقاوم در برابر حریق
  3. مواد تشکیل دهنده لنگه درب ضد حریق شامل دو لایه آهن هیدرو کربن به ضخامت ۱/۲۵ که دارای تقویت کننده های مخصوص جهت مقاوم سازی محل نصب یراق آهن آلات و همچنین شبکه های تقویت داخلی جهت استحکام درب و نیز جلوگیری از ریزش عایق داخلی
  4. هسته مرکزی درب ضد حریق از پشم سنگ با وزن مخصوص ۱۲۰ کیلو گرم، مقاوم در برابر حرارت تا دمای ۸۵۰ درجه سانتیگراد بدون تغییر شکل
  5. پوشش درب و چهارچوب از رنگ اپکسی پلی استر کوره ای
  6. یراق آلات فولادی و لولای مخصوص قابل تنظیم با دستگیره آنتی پنیک ( برند I-TEK Touch) ویژه خروج اضطراری
  7. لاستیک درز گیر نسوز که دورتادور چهار چوب قرارگرفته و هنگام آتش سوزی منبسط می شود

ابعاد استاندارد درهای ضد حریق معمولا ۱۰۵*۲۱۰  یا ۱۱۰*۲۱۰ می باشد.
همچنین امکان ساخت به ابعاد سفارشی و رنگ دلخواه مشتری نیز امکان پذیر است .

قیمت درب ضد حریق

قیمت درب ضد حریق بستگی به نوع مواد و آلیاژ سازنده آن دارد.

درب های ضد حریق باید تایید شده آتش نشانی باشند و بعضی از شرکت ها از فاکتور خرید شما برای گرفتن تاییدیه استفاده میکنند.اما درب های ضد حریق اتحاد همراه با کپی تاییدیه و فاکتور به خریدار ارائه میشوند.

درب های ضد حریق هم از نوع درب ضد سرقت فلزی با قابلیت ضد آتش بودن هستند و هم از نوع درب های ضد سرقت چوبی با این قابلیت هستند که قیمت این دو نیز با هم متفاوت است.البته بجز این دو مدل درب ضد حریق شیشه ای نیز تازگی تولید شده است که قیمتی بسیار بالاتری از بقیه درب های ضد حریق دارد.

نصب و راه اندازی درب ضد حریق

بهتر است برای نصب و راه اندازی درب ضد حریق سراغ متخصصان این درب ها بروید که شرکت ما نیز یکی از ارائه دهندگان نصاب متخصص است.فقط نکته ای باید حتما رعایت شود این است که درب باید به صورت صاف و مستحکم نصب شود و کناره های درب نباید هیچگونه شکافی داشته باشد و این شکاف ها باید به طو کامل و مطمئن از عایق حرارتی پوشیده شوند.

نکات مهم برای خرید درب ضد حریق

نکات-خرید-درب-ضدحریق

  • مقاومت در در برابر حرارت از یک ساعت بیشتر.
  • ضخامت ورق فولادی حایز اهمیت است .
  • هنگام خرید و فروش باید بیان شود که شبکه داخلی ورق های تشکیل دهنده علاوه بر مقاومت نگهداری وخاصیت  ثابت نگه داشتن مواد داخل درب ضد حریق مثل پشم سنگ را دارند.
  • مهمترین ماده در داخل درب ضد حریق فلزی ، پشم سنگ استاندارد بدون مواد مضر می باشد پس باید درجه 1 بودن پشم سنگ ذکر شود.
  • رنگ رویه درب و چهارچوب از EPOXY POLYSTER که بصورت رنگ پاشی قطب های منفی و مثبت جریان الکتریکی بر روی ورق هیدروکربن صورت می گیرد.
  • یراق آلات،دستیگره درب،لولا ها و درز گیر ها نیز علاوه بر ساختار اصلی درب ضد حریق باید مورد تایید سازمان آتش نشانی باشند.

انواع درب ضد حریق

1 ) درب ضد حریق چوبی

2 ) درب ضد حریق فلزی

3 ) درب ضد حریق شیشه خور

4 ) درب ضد حریق دو لنگه تک باز شو

5 ) درب ضد حریق تک لنگه شیشه خور

کاربرد های درب ضد حریق

1 ) درب های خروج اضطراری برج های مسکونی و اداری
2 ) درب مخصوص نیروگاه برق
3 ) درب بیمارستانی
4 ) درب خزانه ها و انبار

 

 

منبع: اتحاد درب



:: برچسب‌ها: درب ضد حریق ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب ضد سرقت آپارتمانی

اهمیت و جایگاه امنیت برای شکل گیری و ادامه حیات تمدن های بشری امری ضروری است . درب ضد سرقت آپارتمانی را از مجموعه تولیدی سنا درب بخواهید.شاید درب ضد سرقت نتواند صد در صد شما را در مقابل سرقت و سارقان پشتیبانی کند .ولی قطعا سطح مقاومت در مقابل سارقان را نسبت به درب های معمولی تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد . از همین رو درب ضد سرقت را میتوان یک محصول یا تکنولوژی بسیار مناسب در جهت بسط و گسترش امنیت در ساختمان ها باشد .
یک درب ضد سرقت از دورن با لوله های فولادی مسلح شده است و تفاوت های بسیار فاحشی در سبک طراحی و تولید با در های آپارتمانی معمولی دارد . علاوه بر شکننده بودن و عدم مقاومت در برابر ضربه درب های معمولی حتی اگر کاملا از جنس فولاد هم باشند براحتی از ناحیه لولا میتوان آنها را باز کرد در حالی که درب های ضد سرقت را نمیتوان از طریق بریدن لولا باز کرد.

درب ضد سرقت آپارتمان

درب ضد سرقت آپارتمان سنا درب  بر اساس استاندارد های روز دنیا تولید شده ، و تمامی این درب ها دارای روکش چوب راش و گردو می باشد که از کیفیت بالای برخوردار است این درب ها بر اساس میزان برجستگی درب و یرآق آلات مورد استفاده تقسیم بندی می شوند و شاستی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان می باشد.
درب ضد سرقت آپارتمان سنا درب دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد میباشند که کشور ترکیه وارد کشور میشوند این درب ها میتونند به سیستم های بازکننده درب اتوماتیک متصل باشند که این اتصال توسط اضافه کردن موتور هایی برقی به قفل درب ضد سرقت آپارتمان صورت می گیرد که این نوع اتوماتیک کردن برقی برای در ضد سرقت آپارتمان بسیار مورد اهمیت می باشد.

درب ضد سرقت ، امنیت در آپارتمان های امروزی!

درب ضد سرقت آپارتمانی

ساختار درب ضد سرقت چیست؟

همان طور که می دانید درب ضد سرقت با درب معمولی تفاوت های زیادی دارد. بطور کلی درب معمولی از ام دی اف با روکش پی وی سی یا روکش چوب طبیعی به همراه رنگ پلی استر تشکیل شده است. البته باید بیان کرد که جدیدا روکش های ای بی اس نیز به عنوان رویه ضد آب کننده در بازار متداول شده است که این لایه ها رویه زیبایی ندارند و کمتر در ساختمان سازی های امروزی از این لایه ها استفاده می کنند. درب های معمولی نیز همانند رویه ها اچ دی اف از هانی کام برای مقاوم کردن ساختمان آن و متخلخل کردن دو لایه اچ دی اف استفاده می کنند. هانی کام باعث می شود که درب داخلی در برابر ضربات فشاری مقاومت بهتری از خود نشان دهد و در حقیقت فشار موضعی را با طرف دیگر لایه پخش کند. درب ضد سرقت دارای ساختار پیچیده تری نسبت به درب معمولی می باشد. استفاده از فلز یکی از مشخصه های اصلی درب ضد سرقت می باشد. به عبارت دیگر می توان گفت درب ضد سرقت با ساختار فلزی غیرقابل نفوذتر می باشد.

درب ضد سرقت ارزان آپارتمانی

درب ضد سرقت ارزان آپارتمانی همان طور که از نام آن هامشخص است،به درب های ضد سرقتی آپارتمانی گفته میشود که قیمت تمام شده ی پایین تری دارند. برای کاهش قیمت تمام شده درب ضد سرقت ارزان معمولا روش های مختلفی وجود دارد. معمولا برای کاهش قیمت تمام شده درب ضد سرقت ارزان از چهارچوب فلزی بدون روکوب چوبی استفاده می شود. در این شرایط کیفیت دربها با درب ضد سرقت تفاوتی ندارد ولی نما چهارچوب در ضد سرقت ارزان از چوب نمی باشد و در حقیقت چهارچوب فلزی دارند. ورق های داخلی فلزی نیز بصورت ورق سرتاسری می باشد و قفل کاله ترکیه به دلیل افزایش امنیت درب ضد سرقت ارزان در پشت ورق فلزی قرار می گیرند. 

قیمت درب آپارتمانی ضد سرقت

مدل های گوناگونی برای درب ضد سرقت وجود دارد.این درب ها در جنس ها و طرح های گوناگون تولید میشود و به طبع دارای قیمت متفاوتی هستند.
گروه سنا درب فعال در زمینه تولید درب ضد سرقت اقدام به تولید درب ضد سرقت آپارتمانی نموده است.برای اطلاع از قیمت درب ضد سرقت آپارتمانی و خصوصیات آن میتوانید با مشاوران سنا درب تماس بگیرید.

درب آپارتمانی درب ضد سرقت

تفاوت درب ضد سرقت و ضد حریق چیست؟

به طور کلی و از حیث ماهیت درب ضد سرقت و درب ضد حریق تعریف متفاوتی با یکدیگر دارند. درب ضد حریق به دلیل نوع عملکردشان باید بدون هر گونه قفل و عامل نگه دارنده ای باشد تا در هنگام وقوع حادثه به سادگی باز شده و بتوان از آن گریخت اما درب ضد سرقت نیاز به قفل و بست های منحصر به فردی دارد که امکان نفوذ به آن ها میسر نباشد.به طور کلی  چهارچوب درب ضد حریق از نوع ورق آهنی الکتروگالوانیزه با ضخامت 2 میلیمتر و لنگه های آن از ورق الکتروگالوانیزه با ضخامت 1.5 میلیمتر می باشد.داخل درب ها با پشم سنگ بصورت فشرده پر شده که تا حدود 4 ساعت و با دمای 800 درجه سانتیگراد قابلیت ضد حریق را دارد.درب های ضد حریق دارای لاستیک درزگیر نسوز بوده که با افزایش دمای محیط منبسط شده و مانع عبور دود می گردد پس فضای مناسبی برای جلوگیری از نفوذ حرارت و آتش به سایر بخش ها ایجاد می کند.
همان طور که گفته شد درب های ضد سرقت به طور کلی از ورق های  MDF با ضخامت حدود 10 میلیمتر با روکش پی وی سی چوب طبیعی مانند گردو و زیتون و... ساخته شده است که در دو طرف درب کار می شود که با توجه به تنوع بسیار زیاد و طرح های روز دنیا برای این درب ها در نظر گرفته می شود تا در کنار ایمنی بالا پاسخگوی سلایق مختلف کاربران خود نیز باشد .در تمامی درب های ضد سرقت از قفل ایمنی استفاده شده است که این قفل ها به سه صورت مرکزی، هوک یا چنگکی و مونو ارائه می شوند، پس قابلیت عدم نفوذ بودن را برای فضای مذکور ایجاد می کنند.

منبع : سنا درب



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت , درب ضد سرقت آپارتمان , در ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

سوالات زیادی وجود دارد که فکر خیلی از افرادی که تمایل به تعویض درب قدیمی خود را با درب ضد سرقت دارند را مشغول میکند.در این مقاله سعی میکنیم شما را با همه این مسایل آشنا کنیم.
آیا دربهای ضد سرقت را می توان بر روی چارچوبهای قدیمی بدون تخریب نصب کرد؟
خلاصه ترین جواب این است که بستگی به ابعاد داخل به داخل چارچوب قدیمی دارد می توانید با دنبال کردن مطلب زیر به جواب دقیق تری دست پیدا کنید یا از بخش فنی راسان درب مشاوره بخواهید.
قبل از پاسخ دادن به این پرسش بهتر است دربهای ضدسرقت را از نظر مدل های موجود و ابعاد مورد بررسی قرار دهیم.
اکثر درهای ضد سرقت یا بهتر بگوییم دربهای پیش ساخته ی ایمن موجود در بازار ایران از نظر ساختار و طرح به سه دسته  درب ضد سرقت چینی ، درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی تقسیم بندی می شوند .
حال با توجه به ابعاد درب ضد سرقت موجود و ساختار آنها می توان نظرداد که ایا می توان بدون تخریب درهای ضد سرقت را روی چارچوب های قدیمی نصب کرد یا خیر؟
درب ضد سرقت ساخت چین در ابعاد استاندارد 210*105 سانتی متر و ابعاد متفرقه 205*105 سانتی متر و 210*110 سانتی متر
 درب ضد سرقت ساخت ترک در ابعاد استاندارد 220*115 سانتی متر و ابعاد متفرقه 220*110 سانتی متر
لذا با توجه به اینکه بیشتر دربهای ضد سرقت ساخت ترک و چینی چه وارداتی و چه تولید داخل در ابعاد استاندارد گفته شده ارائه می شوند پاسخ پرسش فوق را بر اساس ابعاد استاندارد ارائه میکنیم. با توجه به ابعاد استاندارد درب ضد سرقت چینی فضای لازم برای نصب درب از داخل به داخل چارچوب باید حداقل به میزان 105/5*210/5 سانتی متر و حد اکثر به میزان 211*106 سانتی متر باشد .در شرایطی که این فضا موجود باشد به راحتی و بدون هیچ تغییری درب روی چارچوب قدیمی آن نصب خواهد شد .

بنابراین از آنجایی که درب های ضد سرقت معمولا براساس اندازه استاندارد ساخته میشوند نیاز چندانی به تخریب وجود ندارند.

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

نکات قابل توجه برای تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت

ابعاد داخل به داخل چارچوب باید از برجسته ترین قسمت چارچوب از یک سمت (ارتفاع و عرض) تا برجسته ترین قسمت چارچوب از سمت دیگر گرفته شود به بیان دیگر فضای مفید دهانه ی چارچوب که یک شیء می تواند از آن عبور کند چقدر است( عرض و ارتفاع)
در ضد سرقت چینی در هر ابعادی که باشد فضای لازم برای نصب آن بایستی بین نیم تا یک سانتی متر از ابعاد در بزرگتر باشد.

مراحل تعویض درب های واحد قدیمی با درب ضد سرقت

1.متخصصین راسان درب جهت اندازه گیری دقیق ابعاد درب ضد سرقت به منزل مسکونی یا اداری مراجعه می کنند. اندازه گیری بر دو روال انجام می شود و مراحل تعویض بصورت کامل برای مشتری بیان می شود. در صورتی که عرض داخل چهارچوب در قدیمی کمتر از 105 سانتی متر باشد چهارچوب فلزی قدیمی به استفاده از دستگاه فرزش بصورت یکجا برش داده می شود و چهارچوب جدید درب ضد سرقت جایگزین چهارچوب قدیمی ساختمان می شود. در روش دوم در صورتی که عرض داخل چهارچوب بیشتر از 105 سانتی متر ، چهارچوب جدید بر روی چهارچوب فلزی جوشکاری می شود. در هر دو روش ابعاد درب بصورت سفارشی ساخته می شود و با توجه به مدل درب ضد سرقت درخواستی تحویل بین 24 ساعت تا 7 روز کاری بطول می انجامد.
2. مرحل دوم پس از نصب چهارچوب درب ضد سرقت جدید، پشت چهارچوب بتن ریزی انجام می شود. از مصالح ساختمانی سیمان و ماسه برای این امر استفاده می شود. متاسفانه در بیشتر شرکت ها دیده شده است بتن ریزی پشت چهارچوب انجام نمی شود که این روش طبق اصول ساختمان سازی نمی باشد. خالی بودن پشت چهارچوب علاوه بر انتقال سرما و گرما باعث مقاومت پایین چهارچوب در مقابل دیلم اندازی دزدها می باشد.
3. معمولا در مراحل تعویض درب قدیمی با در ضد سرقت ، پس از نصب درب ضد سرقت نیاز به روکوب های چوبی هم در قسمت نما و هم پشت چهارچوب می باشیم. روکوب های نما و پشت درب متناسب با ابعاد مورد نیاز توسط سرپرست نصاب به شرکت اعلام می شود و نصب روکوب پس از خشک شدن بتن پشت چهارچوب انجام می شود.
 

نکات مهم برای نصب درب ضد سرقت 

 اولین نکته این است که مشتریان بدانند ابعاد درب ضد سرقت باید بصورت سفارشی ساخته شود تا تخریب در هنگام بازسازی و تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت وجود نداشته باشد.
 در این پروسه نیازی به کندن چهارچوب فلزی قدیمی نمی باشد مگر در موارد خاص که عرض درب کم باشد.
 در مواردی که عرض درب موجود کم باشد، چهارچوب قدیمی بصورت یک تیکه با فرز جدا می شود و تخریبی انجام نمی شود
چهارچوب درب ضد سرقت با مصالح پر می شود که این مصالح می تواند فوم فشرده پلی اورتان و یا مصالح ساختمانی مانند سیمان و ماسه باشد.

تعویض درب معمولی با درب ضد سرقت

مزایا تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت

عدم کندن چارچوب قدیمی
مقاومت بسیار بالا
ابعاد سفارشی توسط مشتری
روکش متناسب با سفارش مشتري
اسکلت و چهار چوب فولادي
ورقه هاي فولادي پوشش دهنده سراسري 

تعویض درب آپارتمان

چتانچه فضای داخلی (تو به توی ) چهارچوب از فضای مورد نیاز بیشتر باشد میتوان با جوش دادن قوطی آن را به اندازه دلخواه تغییر داد و درب ضد سرقت جدید را بر روی آن نصب نمود اما اگر ابعاد کوچکتر از اندازه ی مورد نیاز باشد دو حالت پیش خواهد آمد که یکی اینکه ابعاد مورد نیاز با ابعاد موجود اختلافی کمتر از 3 سانت داشته باشد که در این حالت قسمت قابلمه ای چارچوب با فرز استیل بر بدون آسیب رساندن به دیوارهای اطراف بریده خواهد شد و سایز تو به تو چارچوب به اندازه دلخواه خواهد رسید و پس از این مرحله درب ضد سرقت روی چارچوب جوش داده خواهد شد.

شایان ذکر است در تمامی حالات فوق بخشی یا کل چارچوب قدیمی از بیرون و داخل قابل دیدن خواهد بود که می توان دور تا دور درب ضد سرقت را با چوب ،MDF و یا پروفیل با رنگ متناسب با درب پوشش داد همچنین توجه کنید که دربهای ضد سرقت چینی دارای لاستیک درزگیر و آستانه استیل هستند و امکان نفوذ گرد و غبار و هدر رفت حرارت و صوت را به حداقل می رساند لذا بهتر است پس از پوشش چارچوب قدیمی با موارد گفته شده داخل چارچوب درب ضد سرقت را با فوم تزریق کنیم تا تمامی منافذ موجود را پوشانده و از تبادل حرارت و صوت جلوگیری شود. 



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد