نوشته شده توسط : بهنام خانی

 درب ام دی اف یکی از محبوب ترین و ارزان ترین مدل های درب اتاقی و درب داخلی ساختمان می باشد. این مدل از درب می تواند به عنوان درب اتاق و درب سرویس بهداشتی هم مورد استفاده قرار بگیرد. اما در صورت استفاده به عنوان درب سرویس باید تمهیداتی برای درب اندیشیده شود تا در برای رطوبت دچار پوسیدگی نشود. توصیه می شود از درب ام دی اف برای سرویس استفاده نشود. برای درب سرویس تمرکز بر روی درب ضد آب است که در برابری رطوبت مقاوم می باشد. درب ام دی اف از سری درب های ارزان ساختمانی به شمار می رود.

برای خرید درب ام دی اف و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با راسان درب معتبرترین مرکز پخش انواع درب داخلی و ساختمانی در ایران تماس بگیرید. 

قیمت درب ام دی اف اتاق

درب ام دی اف ، از دسته درب های مدرن و شیک ساختمانی می باشد که مناسب برای استفاده در واحد های مسکونی، ادارات،  هتل ها، بیمارستان و به طور کل در تمان ساختمان ها می توان از این درب ها استفاده نمود.

رویه ام دی اف درب های ام دی اف دارای ضخامت ۶ میلی متر می باشد. در دو طرف درب دو لایه ام دی اف 5 میل استفاده می شود و یک روکش با ضخامت ۱ میلی متر بر روی ام دی افبا چسب پرس می شود. درب ام دی اف خام  با چهارچوب چوبی نیز ساخته می شوند که این نوع چهارچوب با تزریق فوم قابل نصب شدن می باشند. در صورت وجود چهارچوب فلزی می توان از روکوب ام دی افبا روکش PVC و روکش چوب استفاده کرد. نصب درب ام دی اف نیز توسط نصاب های حرفه ای انجام می شود که این نوع نصب و رگلاژ درب MDF با نصب قفل های و دستگیره نیز همزمان می باشد.

درب ام دی اف ارزان

همان طور که اشاره شد درب های ام دی اف یکی از مناسب ترین مدل های درب ساختمانی از لحاظ کیفیت و قیمت می باشد. این درب ها در مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند. تنوع در طرح و رنگ و همین طور رویه درب یکی از دلایلی است که موجب افزایش فروش این مدل از درب ها شده است. در راسان درب انواع درب داخلی و ساختمانی بدون واسطه عرضه می شود و شما می توانید انواع درب ام دی اف ارزان قیمت را از این فروشگاه تهیه نمایید.

در مورد درب ام دی اف شیشه خور بیشتر بدانید

 درب های ام دی اف سی ان سی شده نوعی از درب اتاقی است که در طراحی آن می توان از شیشه های دکورال و سکوریت استفاده نمود. این درب ها دارای ظاهری شیک و جدید می باشند که تنوع بسیار خوبی به فضای پیرامون شما می بخشد. این درب های معمولا در ضخامت های 8میل، 5میل و 3 میل تولید می شود. 
 

انواع درب ام دی اف موجود در بازار:

انواع MDF موجود در بازار ایران عبارتند از:

  1. درب MDF خام
  2.  درب مدل ام دی اف روکش ملامینه و کاغذی
  3.  درب ام دی اف روکش PVC
  4. درب MDF با روکش چوب

درب ام دی اف خام

این درب ها بیشتر با ضخامت 3 میلی متر برای ساخت به عنوان درب کمد دیواری مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها قبا استفاده حتما باید رنگ شوند، که تنها با رنگ های روغنی قابل رنگ کردن هستند.


ام دی اف با روکش کاغذی و ملامینه

استفاده از ام دی اف های 3 میل کاغذی و ملامینه برای ساخت درب های کمد دیواری بسیار مرسوم شده است.  البته از ورق های ام دی اف با ضخامت بیشتر نیز برای تولید درب های پارتیشن های اداری استفاده می شود. درب های ام دی اف روکش ملامینه با ضخامت 5 میل نیز وجود دارد که در این درب ها روکش ملامینه قاعدتا بایستی بر روی اچ دی اف پرس شود. امکان پرس آن بر روی MDF نیز وجود دارد.

درب داخلی ام دی اف با روکش PVC

در مورد این مدل از درب در ابتدا صحبت شده است. برای توضیحات بیشتر باید بدانید معمولا در این حالت روکش PVC بر روی MDF خام وکیوم می شود.

درب های ام دی اف روکش چوب

بیشترین استفاده از درب های روکش چوب مربوط به درب های ام دی اف روکش ملچ می باشد. از گذشته تا کنون از روکش های جوب با ضخامت های کمتر از یک میلی متر بر روی نئوپان و یا MDF پرس می شد و در ساخت مبلمان و درب ازآن استفاده می کردند.

قیمت ورق های ام دی افروکش چوب که از خمیر چوب تولید می شوند از سایر ام دی افهای روکش چوب ارزان تر است. این ورق های چوبی بیشتر برای تولید درب های داخلی استفاده می شوند. لازم به ذکر است که در تولید درب های ضد سرقت ترک و ایرانی از MDF های با روکش طبیعی چوب استفاده می شود.

بهترین گزینه برای چهارچوب درب ام دی اف کدام است؟

در درب های ام دی اف می توان از انواع چهار چوب های ام دی اف و یا چهارچوب چوبی استفاده نمایید. چهار چوب های چوبی جدیدا توسط طراحان دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از مصرف کنندگان و طراحان دکوراسیون، چهارچوب ساخته شده از چوب را برای درب های داخلی انتخاب می نمایند. چهار چوب چوبی معمولا مقاومت نسبتا پایینی در برابر حشرات موذی و رطوبت دارند. امروزه با توجه به تنوع سلیقه مشتریان و استفاده از ابزار های جدید در ساخت انواع مدل های پروفیل چوبیT امکان طراحی و ساخت انواع چهارچوب چوبی و ام دی اف برای درب های داخلی فراهم شده است.

منبع: راسان درب



:: برچسب‌ها: درب ام دی اف ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب لابی

تولید درب های لابی لوکس از تخصص های اصلی ما می باشد. ما با تکیه بر دانش و هنر کارمندان خود توانسته ایم لوکس ترین مدل های درب لابی تمام چوب را در داخل کشور تولید کند. نمونه کارهای فراوان ما در این حوزه و رضایت مشتریان عزیز باعث شده است تا به برترین برند تولید کننده درب لابی و درب چوبی در کشور تبدیل شویم. یک درب ورودی شکیل با طراحی زیبا و مناسب ساختمان را می توان مطابق میل و سلیقه مشتری تنظیم کرد. از جمله نکات مهم در انتخاب نوع درب، مکان و موقعیت استفاده از درب می باشد. بسته به شرایط تابش آفتاب و کاربری آن و رطوبت محل، نوع چوب مورد استفاده و نوع رنگ آن  تفاوت دارد. نکته دیگر استفاده از یراق آلات (لولا و دستگیره) مناسب و به تعداد درست می باشد. عدم توجه به این نکات فوق کاهش طول عمر مفید درب را سبب می شود.

ویژگی های درب لابی

چون درب ورودی لابی در تمامی ساختمان های لوکس قابل استفاده است و تقریبا برای امنیت بیشتر ساختمان نصب می شود حتما باید ضد سرقت باشد و از قفل ضد سرقت نیز بهره برده باشد. در لابی علاوه بر ضد سرقت بودن باید مستحکم باشد و دارای عایق حرارتی، سرما، رطوبت و نیز صدا باشد تا هیچ گونه آلودگی صوتی و گرد و خاک را به داخل ساختمان راه ندهد.

جنس درب لابی ساختمان

در های لابی توسط چوب های طبیعی (روس،راش و…) که طی سه مرحله در دمای خاص که متناسب با درب های تمام چوب لابی است خشک می شود که این امر باعث جلوگیری از تاب خوردگی و عمر بالای درب می شود.
امروزه استفاده از درب ضد سرقت لابی نسبت به گذشته بسیار مرسوم تر شده است به طوری که استفاده از در لابی به یکی از ارکان مهم در هر ساختمانی به شمار می رود. در لابی به دربی گفته میشود که به طور معمول در ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر بسزایی در نمای ساختمان دارد.
در لابی به طور معمول متشکل از سه لنگه است که دو لنگه آن در کنار درب به صورت ثابت بوده و لنگه وسطی آن به عنوان درب باز و بسته میشود. شیشه های مورد استفاده در درب لابی معمولا سه جداره بوده و دارای برنزکاری هستند. جنس درب لابی میتواند از جنس تمام چوب، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد که با توجه به کاربردی که مدنظر مشتری است میتواند هرکدام را با توجه به نیاز خود درب های لابی مد نظر خود را خریداری نماید.

در ادامه به طور مختصر نکاتی را که باید در هنگام خرید درب لابی مد نظر قرار دهید را توضیح میدهیم:

  • اگر شما در لابی نیاز دارید تا به بیرون باز شود باید درب لابی ضد سرقت خریداری نمایید. درب های لابی یکی از انواع درب های ضد سرقت هستند.
  • درب های لابی مد نظر شما باید با طرح و نمای ساختمان تطابق داشته باشد.
  • طرح و نقشی که معمولا توسط برنز روی شیشه های در لابی قرار میگیرد به صورت سلیقه ای بوده و شما میتوانید با توجه به سلیقه خود درب لابی را انتخاب و خریداری نمایید .
  • جنس در لابی میتواند از جنس تمام چوب ، فلزی و یا ترکیبی از هردو باشد.
  • در هنگام خرید در لابی به این نکته توجه کنید که در لابی خریداری شده توسط شما دارای شیشه های سه جداره باشد.

درب لابی تمام چوب

درب لابی چوبی یا درب ورودی لابی تمام چوب نوعی از درب می باشد که از چوب برای ساخت آن استفاده می شود. البته  یک تفاوت با سایر انواع درب لابی چوبی دارد این تفاوت این می باشد که در این نوع از مدل برای ساخت آن از هیچ چیز به غیر از چوب استفاده نمی شود. چوب های زیادی برای ساخت درب لابی تمام چوب مورد استفاده قرار میگیرد که از مهمترین انواع چوب های مورد استفاده برای ساخت این درب می توان به  چوب راش و چوب گردو اشاره کرد. فروشگاه درب ضد سرقت راسان درب آماده ارائه این نوع از درب می باشد.

درب لابی فلزی 

استفاده از فلزات برای ساخت در لابی نیز بسیار رایج می باشد چرا که  برخی از افراد بر این باور می باشند که اولا قیمت درب لابی تمام چوب بسیار بالا می باشد. ثانیا امنیت این نوع از درب ها به دلیل استفاده از چوب نسبت به  درب لابی فلزی پایین تر می باشد لازم به  ذکر می باشد، قیمت درب لابی فلزی در برخی از نمونه ها بالاتر از نمونه های چوبی است

درب لابی استیل 

این نوع از درب دارای ظاهر بسیار زیبایی می باشد با توجه به اینکه استیل دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و… می باشد از استیل  به عنوان یک ماده اولیه برای ساختن درب نیز استفاده می شود. درب لابی استیل نیز نوعی از نمونه های ساخته شده با ورق استیل  می باشد زیبایی، مقاومت و قیمت مناسب تنها بخشی از ویژگی های درب ضد سرقت استیل می باشد. قیمت درب لابی استیل با توجه  به برخی از فاکتورها مختلف می باشد.

درب لابی ضد سرقت

درب لابی ضد سرقت نیز نوعی دیگر از در لابی می باشد که با توجه به ویژگی بسیار خوبی که  برای ایجاد امنیت دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای خرید درب لابی باشد درب لابی ضد سرقت دارای امنیت بالایی می باشد این درب از ساختار امنیتی بالاتری نسبت به سایر انواع درب لابی برخوردار می باشد. استفاده از قفل های مرکزی، چهارچوب و…. که وظیفه ایجاد امنیت را بر عهده دارند. تنها بخشی از ساختار درب لابی ضد سرقت می باشد.

منبع: راسان درب



:: برچسب‌ها: درب ورودی لابی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

آشنایی با درب ضد حریق و انواع آن

درب ضد حریق به درب هایی گفته می شود که در مقابله حریق و انتشار آتش به مکان های دیگر ساعت های زیادی مقاومت می کند. این درب ها از شعله ور شدن آتش و انتشار آن به مکان های دیگر جلوگیری می کنند. درب های ضد حریق بر اساس مکان مورد استفاده از متریال مختلفی ساخته می شوند و ساختار متفاوت آن ها موجب شده تا این درب ها مقاوم در برابر حرارت و شعله آتش باشند. چهار چوب و روکش درب هر دو از فولاد بوده و از ورق آهن و پشم سنگ و پوشش رنگ نسوز و یراق آلات ساخته می شود. لاستیک درزگیر نسوز اطراف در را احاطه کرده و از وارد شدن دود سمی و حرارت جلوگیری می کند. عمده استفاده این درب های بیشتر در پاگرد ها و پله های اضطراری می باشد. از انواع درب ضد حریق می توان به این موارد اشاره نمود:

  • در ضد حریق چوبی
  • درب ضد حریق فلزی
  •  درب ضد حریق شیشه خور
  • درب ضدحریق دو لنگه تک باز شو
  • درب ضدحریق تک لنگه شیشه خور

درب ضد حریق از نظر کاربرد:

درب های ضد حریق را می توان از لحاظ کاربرد به دسته بندی متعددی تقسیم بندی نمود:

  1. درب های خروج اضطراری برج های مسکونی و اداری
  2. درب مخصوص نیروگاه برق
  3. درب بیمارستانی
  4.  درب خزانه ها و انبار

درب ضد حریق فلزی

از محبوب ترین مدل های درب مقاوم در برابر آتش می توان به درب های ضد حریق فلزی اشاره نمود. درب ضد حریق فلزی به دلیل داشتن ضخامت بالا امکان نصب بروی چارچوب ساده فلزی را نخواهد داشت. براساس رطوبت موجود در ساختمان ورق های فلزی از جنس گالوانیزه و ورق روغنی مورد استفاده قرار می گیرد. داخل درب های فلزی از پشم سنگ برای جلوگیری از انتشار آتش استفاده می شود. عرض چارچوب ها در ۱۰۰و ۱۱۰ و ۱۲۰ طراحی میشوند و عرض مفید بازشو ها ۲۰ سانت به دلیل چارچوب ها می باشد. درب ضد حریق فلزی در ساختمان هایی که ارتفاع آنها کمتر از بیست و سه متر است باید مطابق با استانداردهای تایید شده در آتش نشانی و تاییدیه سازمان نظام مهندسی استفاده شود و برای ساختمان هایی که ارتفاع آن ها بالای بیست و سه متر است باید مطابق با استاندارهای UL دار عمل کرد. نصب و رگلاژ درب ضد حریق فلزی با جوشکاری انجام میشود. درب های فلزی دارای رنگ های مختلفی می باشند.

قیمت درب ضد حریق راه پله

 در راه پله ها و فاصله بین طبقات می توان درب ضد حریق را نصب نمود، این درب به درب فرار و یا درب راه پله معروف است و کاربرد آن ها جلوگیری از انتقال آتش در زمان حریق به سایر طبقات ساختمان و حفظ جان ساکنین آپارتمان ها با کمک این درب ها می باشد. ابعادی که برای درب فرار در آپارتمان ها مورد استفاده قرار میگیرد، 110*205 است. اما اگر قوانین تغییر پیدا کند و یا شما به درب با ابعاد بزرگتر و یا کوچکتری نیاز داشته باشید می توانید درب را با اندازه دلخواه سفارش دهید. قیمت درب ضد حریق راه پله را می توانید از طریق تماس با راشا درب استعلام بگیرید.

درب های ضد حریق شیشه خور

درب ضد حریق شیشه دار معمولا برای ساختمان های پرتردد و مکان های عمومی مانند بیمارستان ها کاربرد دارند. استفاده از درب های ضد حریق شیشه ای در مکان هایی مانند مجتمع های مسکونی که رفت و آمد کمتر است صرفه اقتصادی ندارد. درب ضد حریق شیشه خور در اکثر موارد برای اتاق های سرور و کارخانجات و یا مراکز تولید و مکان های حساس به کار میرود. شیشه های استفاده شده در درب های ضد حریق نسوز می باشند و در هنگام ساخت این درب ها باید برش مخصوصی بر روی ورق های انجام شود. همچنین  نوارهای نسوز در کنار شیشه درب با دقت بالایی نصب می شود. این نوار ها باید از انتشار دود به نقاط دیگر ساختمان جلوگیری کنند.

منبع: راشا درب



:: برچسب‌ها: درب ضد حریق ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

فروش درب آکوستیک، درب ضد صدا، درب عایق صدا

با توجه به افزایش آلودگی‌های صوتی در کلان‌شهرها که این معضل به یکی از نگرانی‌های جامعه بشری و سازمان‌های زیست محیطی تبدیل شده است، نیاز روزافزون به فراهم نمودن آرامش در ساختمان‌ها احساس می‌شود، هدف اصلی درب آکوستیک از بین بردن صداهای زاید و مزاحم (نویز) در سالن‌ها و ایزوله‌سازی صوتی ساختمان‌ها می‌باشد. در این‎خصوص درب، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در زمینه عایق‌بندی صوتی به شمار می‌آید. درب‌ می‌بایست به بهترین نحو مسیر ورود و خروج را برای افراد فراهم نموده و در عین حال نقش خود را در مقوله آکوستیک ایفا نماید.
درب آکوستیک ، درب ضد صدا ، درب عایق صدا بیشتر در ورودی و خروجی سینماها ، سالن‌های همایش ، سالن اجتماعات و لابی ، استودیو ها ، اتاق های تأسیسات  و برق ، هتل ها ، بیمارستان ها ، اتاق سرور و دیتا سنتر و محیط‌ های اداری استفاده می شود.

برای این منظور ساختار داخلی درب بر اساس نیاز تعریف شده محیط، باید عایق صوت (‌به معنای کاهش انتقال امواج صوتی بین فضای داخل و بیرون‌) و جاذب صوت (به معنای کاهش قابل ملاحظه انرژی امواج صوتی) باشد. در برخی از محیط‌ها باید علاوه بر این خصوصیات، سطح درب به عنوان دیفیوزر عمل نموده و باعث بازپخش امواج به مسیرهای پراکنده گردد، در این صورت امواج صوتی جذب‌نشده به همان مسیر اولیه باز نخواهد گشت. 
اهمیت درب آکوستیک در این نکته است که بتواند تمامی وظایف فوق را با وجود درزهای متعدد در اطراف خود انجام دهد. 

برای این منظور ساختار داخلی درب بر اساس نیاز تعریف شده محیط، باید عایق صوت و جاذب صوت باشد. کوچکترین منفذ می‌تواند تمامی قابلیت‌های موجود در ساختار درب را زیر سؤال ببرد 
در تولید درب های آکوسیتک استفاده از عایق بسیار حائز اهمیت است، استفاده از عایق غیر استاندارد عملکرد درب آکوسیتک را دچار اختلال میکند و کارایی درب را پایین می آورد و حتی آن را مثل یک درب معمولی میکند. یکی از مواد مهم در درب های آکوستیک چارچوب درب است که باید مناسب باشد زیرا مقداری از عایق صدا در درب های آکوستیک به علت استفاده از چهارچوب مناسب و مخصوص می باشد.

درب آکوستیک

درب ضد صدا یا همان درب آکوستیک مدلی از درب های داخلی و یا درب ورودی ساختمان می باشند که قادر است به میزان قابل توجهی جلوی ورود صدای ایجاد شده از بیرون به محیط داخلی را بگیرد. امروزه با افزایش شهر نشینی و وجود  سر و صداهای خودروها، داشتن یک محیط آرام و به دور از سر و صدا می تواند بسیار کمک کننده باشد. از جهت دیگر خانه یک بخش از زندگی انسان های می باشد که به منظور ایجاد آرامش مورد استفاده قرار میگرد حال شرایطی را در نظر بگیرد که در محیط خانه سر و صدا بیش از حد وجود داشته باشد و آرامش کافی حتی در موقع خواب را نداشته باشید. همچنین در ادارت وجود آرامش و یک حریم خصوصی برای کارکنا بسیار مهم و حیاتی می باشد. از این رو درب های ضد صدا و آکوستیک بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. شما می توانید برای خرید انواع درب ضد صدا و اطلاع از قیمت درب آکوستیک با ما در راشا درب تماس بگیرید.

قیمت درب ضد صدا

استفاده از درب ضد صدا و پنجره های دو جداره می تواند تا حد زیادی جلوی ورود سر و صدا به منزل شما را بگیرد. شما می توانید از درب های آکوستیک و چرم کوبی شده در محل هایی مانند منازل، سالن های کنفرانس، اتاق های مدیریتی شرکت ها، درب های آموزشگاه های موسیقی و….. مورد استفاده قرار دهید. درب ضد صدا سرویس بهداشتی از محصولات پرفروش می باشد. همان طور که متوجه شدید این درب مصارف مختلفی دارد و به همین دلیل بسته به طراحی و ابعاد درب دارای قیمت های متنوعی است. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر و اطلاع از قیمت درب ضد صدا با ما در راشا درب تماس بگیرید.

انواع درب چرمی لمسه کاری شده ضد صدا

شاید بارها در ساختمان ها درب هایی از جنس چرم دیده باشید که کاملا عایق صدا هستند. این درب ها را به اصطلاح درب آکوستیک میگویند.از این درب ها در ساختمانها،شرکت ها، و سالنها و … استفاده میکنند که بصورت کاملا عایق باشد و هیچ صدایی را از محیطی به محیط دیگر منتقل نکند. یکی از مهمترین مواردی که در زمان ساخت انواع درب آکوستیک چرمی و ضد صدا باید رعایت شود، ضمانت چرم و لمسه کاری درب می باشد. این مهم است که هیچ صدایی از اتاق شما خارج نشود و مهمتر از آن این است که هیچ صدایی هم وارد اتاق نشود. برای مدیران بسیار مهم است که در اتاق خود بدون هیچ سرو صدایی تمرکز کنند و هیچ صدایی حواس آن ها را پرت نکند. از چرم برای روکش درب آکوستیک استفاده می‌شود. چرم مصنوعی باکیفیت بالا یکی از گزینه‌هایی است که معمولا درب کارها از آن برای روکش درب آکوستیک استفاده می‌کنند. استفاده از چرم در زیبایی دکوراسیون ساختمان شما تاثیر بسیار زیادی دارد. بعضی از مدل های درب‌ آکوستیک طراحی و ظاهر مناسبی ندارد و به همین دلیل بهتر است از چرم کوبی و لمسه دوزی بر روی درب ها استفاده شود. 

لمسه کوبی درب

يکي دیگر از روشهاي معمول جهت صداگیری درب، تهیه درب آکوستیک با لمسه کوبی است. لمسه کوبی دقیقا به مانند لمسه دوزی انجام می شود و تنها تفاوتشان این است که در این روش دیگر نیازی به دوخت چرم نیست. این روش به مانند روش قبلی انجام پذیر است. یک از مزایای استفاده از این روش این است که لمسه کوبی این امکان را می دهد که طرح ها و اشکال بیشتر و متنوع تری برای درب لمسه ایجاد کنیم. لمسه کوبی دقیقا به مانند لمسه دوزی انجام می شود و تنها تفاوتشان این است که در این روش دیگر نیازی به دوخت چرم نیست. چرم کوبی درب نسبت به لمسه دوزی زیبایی کمتری دارد اما بعد بیشتری در سطح درب ایجاد می کند.

چرم کوبی درب اتاق

لمسه کوبی یا چرم کوبی از مواردی است که میتواند تاثیر زیادی در زیبایی منزل داشته باشد. یکی از بهترین راهکارها به جای خرید درب چرمی، تبدیل درب چوبی قدیمی خود به یک درب چرمی جدید با کمترین هزینه و تقویت شده است. این کار در دکراسیون محل کار یا منزل شما تاثیر بسیار زیادی دارد. تبدیل در چوبی قدیم به یک درب چرمی جدید می تواند هوشمندانه باشد، چرا که این کار با قیمت خیلی کمی نسبت به خرید در چرمی یا یک در جدید است و این کار را شرکت های خصوصی، سازمان ها و ارگان های دولتی بسیاری در ایران انجام می دهند.

منبع: راسان درب



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب روکش پی وی سی

روکش های پی وی سی به صورت رول است که وقتی درب درون سینی دستگاه قرار می گیرد تحت دمای با مکش زیاد روی درب وکیوم می شود به طوری که اگر شبکه بندی درون درب محکم نباشد درب تحت فشار خرد خواهد شد، از این رو معمولاً شبکه بندی درب های روکش پی وی سی چوبی یا یونولیت می باشد و اگر قرار باشد از شبکه بندی معمولی استفاده کنیم بایستی ابتدا رویه درب روکش شود و بعد از روکش کردن رویه را مانند تولید سایر درب ها بر روی کلاف پرس کرد و در صورتی که روکش کردن رویه درب قبل از تولید درب انجام شود کناره های درب باید جداگانه روکش شود که در این صورت میزان درزها زیاد خواهد شد، چسب هایی که برای روکش کردن پی وی سی بر رویام دی اف استفاده می شود و در دمای 80 درجه مجدداً فعال می شوند از این رو اگر رویه روکش شده قبل از تولید درب آماده شود بایستی پرس رویه بر روی کلاف را با استفاده از دستگاه پرس سرد انجام داد.
در حال حاضر بیشترین استفاده از ام دی اف روکش پی وی سی در تولید درب های ضد سرقت ایرانی و ترکیه استفاده می شود و برای درب های داخلی آپارتمان ها نیز بسیار رواج دارد.

درب های روکش پی وی سی اتاقی

درب روکش پی وی سی  تعریف ما از ضد آب بودن این است که درب بر اثر رطوبت هیچ گونه آسیبی نبیند.که این تعریف برای درب های روکش PVC به طور کامل صادق نیست.پی وی سی مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد به طوری که ورق های پی وی سی با ضخامت های 16میل را برای ساخت کابینت سرویسهای بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار می برند.
همین ذهنیت باعث شده که درب های روکش پی وی سی را هم به غلط به عنوان درب پی وی سی و ضد آب معرفی کنند.در صورتی که ورق های پی وی سی ضد آب کلا پی وی سی می باشند.اما ورق های مورد استفاده در ساخت درب در اصل ورق های ام دی اف هستند.که با پی وی سی به ضخامتهای 0.4 یا 0.2 میلی متر روکش شده اند.باید توجه کرد که آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است،اما در صورتی که کلاف درب پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد.

آیا درب های روکش PVC کاملا ضد آب هستند؟

در بخش مربوط به درب mdf درباره ساختمان این نوع درب ها موارد مهم را بیان کردیم. میتوانید با مراجعه به آن به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.
به این نکته نیز باید توجه کرد که آب از سطح روی درب غیر قابل نفوذ است اما در صورتی که کلاف درب  pvc  نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد و همان اتفاقی که برای سایر دربها از جمله دربهای “اچ دی اف” و “اچ پی ال “پیش می آید برای این درب هم پیش خواهد آمد و در صورت روکش شدن کلاف هرچند که نفوذ رطوبت کمتر خواهد شد.

آشنایی با درب MDF روکش PVC

راسان درب تولید کننده انواع درب روکش پی وی سی (PVC) می باشد . درب های ام دی اف روکش پی وی سی، از جنس ام دی اف می باشد که روکش آن از جنس پی وی سی (pvc) می باشد که درب "ام دی اف" روکش پی وی سی بیشتر به عنوان "درب ورودی" یا درب آپارتمان کاربرد دارد که ما در سایت راسان درب نمونه مدل این درب ها و نمونه طرح های پر فروش درب ورودی روکش پی وی سی را قرار داده ایم تا شما مشتریان عزیز متناسب با سلیقه خود درب ورودی منازل خود و درب آپارتمان خود را از جنس درب mdf روکش پی وی سی انتخاب کنید.

خرید و قیمت درب پی وی سی

درب اتاق پی وی سی به عنوان درب داخلی ساختمان، مناسب برای درب اتاقی و سرویس بهداشتی است. مقاومت بالای این درب ها در برابر رطوبت و آسیب پذیری موجب شده به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات درب ساختمانی مطرح شود. از درب pvc  با ضخامت 8 میل می توان برای درب ورودی آپارتمان نیز استفاده نمود.

با توجه به تکنولوژی های پیشرفته در تولید دربهای ساختمانی می توان از طرح های متفاوتی از درب های پی وی سی استفاده نمود، از جمله در pvc برجسته ، درب cnc و …

مدل های جدید درب پی وی سی

درب های پی وی سی جدید دارای طرح های مدرن وشیکی می باشد که شما با پرداخت یک هزینه مناسب می توانید بهترین محصولات را برای منزل و محل کار خود تهیه نمایید. با توجه به پیشرفت در ساخت درب و سایر مصنوعات چوبی، مدل های درب پی ویسی نیز بسیار متنوع شده و شما می توانید بهترین و زیباترین محصولات درب ساختمانی را این دسته از درب ها تهیه نمایید. راشا درب به عنوان سازنده درب پی وی سی و مرکز فروش درب پی وی سی در تهران و ایران، آماده عرضه بهترین محصولات با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عزیز می باشد.

منبع : راسان درب



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب ضد آب سرویس بهداشتی

در سالهای اخیر به علت پایین بودن متراژ آپارتمانها و به تبع آن متراژ پایین سرویسهای بهداشتی، دربهای حمام وتوالت بیشتر در معرض آب و بخار بودند این مسئله در کنار استفاده از دربهای نامناسب برای محیط های مرطوب باعث شده دربهای سرویس های بهداشتی عمر مفید بسیار پایین نسبت به سایردربهای ساختمان داشته باشند.
ما در این مقاله قصد داریم دربهای موجود در بازار را بر اساس مقاومت آنها در برابر رطوبت اولویت بندی کنیم و همچنین راهکاری جهت بالا بردن عمر مفید دربهایی که در اولویت های پایین تر قرار دارند ارائه دهیم.
برای انتخاب درب سرویس بهداشتی باید مواردی را در نظر بگیرید.در اولویت بندی دو پارامتر زیر در نظر گرفته شده است:

  •  دربها بر اثررطوبت هیچ آسیبی نبینند.
  •  در صورت بروز آسیب قابل ترمیم باشند.

همچنین زیبایی درب سرویس بهداشتی هم اهمیت زیادی دارد و باید درب سرویس بهداشتی متناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب نمایید.

درب ضد آب ارزان قیمت

امروزه درب ضد آب بسیار پرطرفدار شده است.راشا درب در جهت رفع نیاز مشتریان خود اقدام به تولید درب ضد آب ارزان قیمت نموده است. برای ثبت سفارش خرید و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

انواع درب ضد آب

این درب ها در جنس ها و طرح های متعددی تولید و روانه بازار می شوند.

درب‌ ضد رطوبت GRP 

اولین و مقاوم ‌ترین درب در برابر آب درب‌های فایبر‌گلاس (GRP) می‌باشند. با توجه به شیوه ساخت این درب‌ها محدودیتی در ارائه طرح‌های متنوع وجود ندارد. این درب ضد آب فایبر گلاس برای سرویس علاوه بر ضد آب بودن از استحکام بالایی نیز برخوردارند.

درب ضد آب abs

Acrylonitrile Butadiene Styrene   که به اختصار آن را ABS می‌نامند. یک پلیمر نفتی (پلاستیک ) می‌باشد که در صنایع مختلف دارای کاربرد فراوان است. برای ساخت درب ضد آب ای بی اس ابتدا درب خامی از جنس MDF 3میلی‌متر یا نئوپان 5 میلی‌متر ساخته میشود؛ البته لازم به ذکر است استفاده از درب خام نئوپان کیفیت درب ای بی اس تمام شده را بالاتر می‌برد.در مرحله‌ی بعد سطح درب خام کاملاً به رزین ABS آغشته می‌شود و در مراحل بعدی کلیه‌ی سطوح درب با ورق ABS1.2 میلی متری پوشانده می‌شود.درب ضد آب ای بی اس علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضد خش نیز می‌باشد . درب ABS را برای اطاق خواب نیز می‌توان استفاده کرد.لازم به ذکر است در صورت نیاز به برش درب ضد آب ABS هنگام نصب، پس از برش محل مورد نظر مجدداً با رزین ABS پوشش داده می‌شود.

 ABS  نوعی پلاستیک است که به عنوان روکش در درب ضد آب ABS به کار می رود. ورق ABS در ابعاد 212 در 92 سانتیمتر و با ضخامت 2.1 میلیمتر معمولا در طرح چرم و چوب به کار گرفته می شوند. امکان رنگ آمیزی ورق ABS وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب داخلی یکی از مهم ترین اجزای یک ساختمان به شمار می رود و در میان تمام مدل های در داخلی ساختمان، درب اتاقی چوبی از مهم ترین و پرطرفدارترین مدل های مورد استفاده در ساختمان می باشند. ساخت درب چوبی اتاق از مهم ترین فعالیت ها در مجموعه راسان درب می باشد. شما می توانید انواع درب اتاقی و درب داخلی را در مدل، ابعاد، طرح و رنگ دلخواه به ما سفارش دهید در سریع ترین زمان و ارزان ترین قیمت درب تحویل شما خواهد شد. با ما تماس بگیرید.

درب داخلی ساختمان 

یکی از مهمترین اجزای هر خانه بعد از درب ضد سرقت که نقش بسیاری در جلوه و زیبایی آن دارد، درب ها هستند. درب های یک ساختمان، علاوه بر کارایی و نقش خود، می توانند به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون داخلی نقش ایفا کنند. درب داخلی ساختمان، شامل درب اتاق ها، سرویس بهداشتی و حمام است.
درب های داخلی بر اساس محل نصبشان، می توانند دارای تنوع جنس مختلفی باشند. به عنوان مثال درب سرویس بهداشتی و حمام عموما از جنس ضد آب انتخاب می شود.
در صنعت ساختمان و ساختمان سازی درب های از لحاظ کارایی به دو دسته تقسیم میشوند که در ادامه به معرفی هر یک می پردازیم:

درب خارجی 

دسته اول درب خارجی است یعنی دربی که به خارج از خانه باز میشود. مانند درب حیاط و درب کوچه و درب های واحد که در ساخت و ساز های اخیر، اغلب، از نوع درب ضد سرقت هستند، نمونه هایی از درب خارجی هستند.

درب داخلی و درب اتاقی

دسته دوم بر خلاف دسته اول مورد استفاده قرار می گیرند و نام این دسته درب داخلی است درب داخلی دربی است که داخل آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد. مثلا درب چوبی و درب اتاقی نمونه هایی از درب داخلی هستند که در داخل آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرند .
حال که با دو دسته بندی درب ها یعنی درب خارجی شامل : (درب حیاط و درب کوچه ) و درب داخلی شامل (درب اتاقی و درب چوبی ) آشنا شدین قصد داریم به معرفی انواع درب داخلی و اتاقی بپردازیم و هر کدام را به صورت خلاصه معرفی کنیم. 

انواع درب اتاقی

  • درب اتاق چوبی
  • درب اتاق با روکش مصنوعی
  • درب اتاق با روکش MDF
  • درب اتاق با روکش HDF
  • درب اتاق با روکش PVC
     

جنس درب داخلی ساختمان

درب های داخلی ساختمان از لحاظ جنس به سه دسته تقسیم میشوند:

درب MDF 

این گونه درب ها علاوه بر داشتن کلاف چوبی میانی، از چوب روسی ساخته شده و توسط دستگاه CNC و بدون دخالت دست و طرح این درب ها روی آنها طراحی میشود. همچنین دستگاه CNC قادر به پیاده سازی ظریف ترین اشکال می باشد. 

درب HDF

یکی از پرکاربردترین انواع درب در ساختمان دربهای اچ دی اف می باشد زیرا درب داخلی و درب اتاقیHDF دارای قیمت مناسب است .

درب PVC 

درب چوبی پی وی سی معمولا به صورت HDF ساخته میشود سپس توسط روکش PVC مورد استفاده قرار میگرد . PVC به علت مقاومتی که در برابر رطوبت دارد به عنوان دربی برای سرویس های بهداشتی قرار می گیرد .

درب اتاقی

در اتاقی یکی از انواع درب داخلی ساختمان به شمار می رود. این درب ها در جنس ها و طراحی های مختلف ساخته می شوند و دارای قیمت های مختلفی هستند. درب اتاق باید محکم و توپر باشد، تا هم دارای عمر زیاد و هم محافظ خانه شما باشد. درب اتاق می تواند جنس های مختلفی داشته باشند. درب های اچ دی اف دارای استحکام و زیبایی بیشتری نسبت به درب های ام دی اف هستند. درب اتاقی ملامینه هم یکی از انواع درب داخلی ساختمان است که طرفاران خاص خود را دارد.

منبع: راسان درب



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

 

پلی وود چیست؟

پلی وود (wood polymer composite) ترکیپ پودر با براده های چوب یا پلیمر می باشد. الیاف چوبی و پلیمر، پلاستیک اصلی‌ ترین مواد اولیه‌ای هستند که در ساخت ورق‌های پلی وود استفاده می‌شوند. این مواد تحت حرارت معین، نرم و خمیری می‌شوند و با گذر از دستگاهی به نام اکسترودر اماده‌ی قالب زنی به اشکال گوناگون می‌شوند. در آخرین مرحله که این ورق‌ها به شکل نهایی خود در می‌آیند و بعد از خشک شدن و برش در ابعاد استاندارد برای تولید محصولات مختلف مانند درب و چهار پوب درب به بازار عرضه می شوند.

مواد تشکیل دهنده پلی وود چیست؟

ذرات ریز چوب (الیاف چوبی) و پلیمر (پلاستیک) اصلی‌ترین مواد اولیه‌ای هستند که در ساخت ورق‌های پلی وود استفاده می‌شوند. این مواد تحت حرارت معین، نرم و خمیری می‌شوند و با گذر از دستگاهی به نام اکسترودر اماده‌ی قالب زنی به اشکال گوناگون می‌شوند. در مرحله‌ی آخر که این ورق‌ها به شکل نهایی خود در می‌آیند و بعد از خشک شدن و برش در ابعاد استاندارد برای تولید محصولات مختلف به بازار عرضه می شوند.

درب پلی وود چیست؟

پلی وود یا پلای وود (polywood) ورقه‌های چوبی با درصدی پلیمر یا پلاستیک هستند که به صورت موازی با هم پرس می‌شوند. این ورق‌ها لایه‌هایی هستند که در دسته‌ی فیبرهای با چگالی کم مانند ام دی اف و با همان شیوه تولید می‌شوند. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت پلی وود از ترکیب چوب و پلاستیک‌های بازیافتی تولید می‌شود. به دلیل استفاده مجدد از مواد پلاستیکی و بازیافتی ورق‌های پلی وود دوست محیط زیست شناخته می‌شوند. درب پلی وود چوب پلاست یکی از محصولاتی است که با این ورق در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود

ابعاد استاندارد درب‌های ساخته شده از پلی وود

ورق‌های پلی وود مانند ام دی اف در ابعاد استاندارد (122*244) تولید می‌شوند به همین خاطر درب‌هایی که با استفاده از این ورق‌ها تولید می‌شوند از نظر ارتفاع و عرض باید در بازه‌ی خاصی قرار داشته باشند. ابعاد درب‌های داخلی حدودا از ارتفاع 210 تا 240 سانتیمتر و عرض 70 تا 100 سانتیمتر متغیر است. البته این اندازه‌ها به این معنا نیست که نمی‌توان درب‌هایی با اندازه بزرگتر از این مقادیر تولید کرد. بلکه بدین معناست که با افزایش ابعاد بیش از اندازه استاندارد با توجه به افزایش متریال مصرفی و زیاد شدن پرتی ورق قیمت درب پلی وود افزایش می‌یابد. البته ابعاد استاندارد برای درب‌های ورودی ساختمان و منزل قطعاً بیشتر از مقادیری که عرض شد، خواهد بود.

چهارچوب پلی وود

چوب پلاستیک polywood نوع بسیار جدیدی از این متریال ها برای ساخت محصولات می باشد که در تولید آن از دو بخش مواد استفاده می گردد . در بخش چوب از مواد اولیه ای مانند چوب بید و گردو در بخش پلاستیک از پلی اتیلن، پی وی سی و پلی پروپیلن ها استفاده می شود. از آن جایی که چهارچوب چوب پلاست، از جنس پلی وود می باشد قابلیت شستشو با شوینده های غیراسیدی را دارد و در مجاورت آب و رطوبت هرگز دچار پوسیدگی نمی شود. ویژگی های منحصر به فرد پلی وود منجر می شود تا محصولات تولید شده از این متریال با کیفیت از ویژگی های خاص بهره مند شده و بسیار مقاوم و با کیفیت باشند. برای مثال درب و چهارچوب های تولید شده از WPC کاملا ضد آب و مقاوم می باشند. پس از خرید این محصولات به ندرت نیاز به تعویض و یا تعمیر آن ها خواهید داشت.

مشخصات درب پلی وود

درب های پلی وود نیز مانند هر محصول دیگری مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با تعدادی از مشخصات درب های چوبپلاست آشنا سازیم.

  • درب پلی وود قابلیت شستشو دارد و می توان برای مکان هایی که نیاز به ضدعفونی دائم دارند مانند بیمارستان ها استفاده نمود.
  • این درب در دسته درب های آنتی باکتریال قرار دارد. (به دلیل عدم وجود رطوبت در چوب و یکپارچگی سطح محصول، امکان تجمع باکتری در آن وجود نخواهد داشت)
  • این درب ها عایق صدا بسیار بالایی دارند.
  • در برابر آتش و حرارت مقاومت بالایی دارند.
  • به دلیل استفاده از مواد رزین و پی وی سی در ساخت این درب ها دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه هستند.  
  • درب چوب پلاست در مقابل تغییرات دمایی هیچ‌ گونه انبساط یا انقباضی از خود نشان نمی‌ دهند و عمری بالایی دارند.
  • اگر در رنگ کردن آن از موادی آنتی UV استفاده شود در مقابل اشعه‌ آفتاب نیز مقاوم خواهد بود.
  • روکس استفاده شده در این درب ها یا چوب طبیعی است، یا روکش مصنوعی (PVC). همچنین می توان بدون روکش با پوششی از رنگ پلی اورتان اجرا شوند. 

درب های چوب پلاست، نسل جدید درب های ساختمانی به شمار می روند که در برابر رطوبت،حرارت و صدا مقاومت مقاوم و عایق هستند و طول عمر بالاتری نسبت به دیگر درب ها دارند. در واقع پلی وود ترکیبی از پودر چوب از خانواده تخته فیبر با چگالی متوسط  یا همان MDF و پلیمر است. درب پلی وود می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سایر درب های معمولی در ساختمان ها باشد.

کاربرد درب پلی وود یا چوب پلاست

این درب ها را می توان در مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد. از عمده موارد استفاد از این محصولات می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • درب سرویس بهداشتی، استخر، سونا و جکوزی
  • درب داخلی (درب اتاق خوابی، درب کمد و..)
  • درب بیمارستانی و محیط های درمانی
  • درب اداری
  • درب مراکز تجاری و انباری ها


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

 

این مدل درب استیل از نوع درب استیل صنعتی بوده که جهت حفظ امنیت ساختمان و همچنین زیبای نمای ساختمان استفاده می شود. درب استیل ورودی ساختمان در اندازه ها و رنگ ها و طرح های متنوع و زیبا ارائه می شود. دقت در انتخاب رنگ و طرح اهمیت دارد زیرا در صورت نادیده نگاه گرفتن این امر مهم ناهماهنگی را با نمای بیرونی و یا حتی داخلی ساختمان در پی خواهد داشت. از این رو بهره گیری از مشاوره درست امری ضروری است تا حدی که طراحان ساختمان مربوطه نیز بهتر است با متخصصان و مشاوران فعال در صنعت استیل ساختمانی به مشورت بپردازند. توضیح اینکه نصب درب استیل ورودی به یک سری الزامات احتیاج دارد که در صورت نادیده گرفتن آنها نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد. برای مثال محل نصب، ویژگی های ساختمان مربوطه، توانایی چارچوب برای نگهداری وزن درب، ضخامت استیل به کار رفته در درب، نصب یا عدم نصب شیشه بر روی درب و حتی رنگ شیشه ها، کیفیت شیشه ها با توجه به پتانسیل کاربری ساختمان و غیره همگی در انتخاب و اجرای درب استیل اهمیت دارد. از این رو نقش تیم اجرایی در ارائه نتیجه عالی و رضایت بخش بسیار مهم است ما در گروه آکات استیل تمام سعی خود را جهت ارائه نتایج عالی و رضایت بخش به کار می‌بندیم. استیل به کار رفته درب های ورودی باید و حتماً ضدزنگ باشد و اتصالات نصب نیز حتماً باید ویژگی ضد زنگ بودن را داشته باشد. متاسفانه در روزهای ابتدایی نصب معیارهای قابل اعتمادی جهت تشخیص استیل باکیفیت و ضد زنگ از استیل بی کیفیت وجود ندارد و این گذر زمان حتی کوتاه مدت و همچنین تغییرات آب و هوایی است که با پدید آمدن آثار زنگ زدگی تفاوت میان آن دو آشکار می شود. از این رو به جد توصیه می‌کنیم که با شرکت‌هایی که رزومه قوی و رضایت بخشی دارند همکاری بفرمایید. جهت اجرای پروژه خود می‌تواند به متخصصان گروه آگاه آکات استیل تماس حاصل فرمایید.

درب ضد سرقت استیل - درب استیل ضد سرقت

درب های ضد سرقت استیل در واقع ظاهری مشابه سایر درب های استیل دارند اما در تولید شاسی و دیواره درب از آهن و قفل های بسیار مستحکم استفاده می شود. این درب ها تنها با ظاهر زیبا و ساختاری محمکم در برابر فشار و ضربه مناسب مکان های هستند که هم به زیبایی ظاهری و هم حفظ امنیت اهمیت می دهند. درب ضد سرقت استیل جز یکی از گرانترین درب های استیل است. لولا های این درب ها بسیار محکم است و به صورت مخفی که در داخل چهار چوب درب کار گذاشته می شود. شیشه به کار گرفته شده برای نمای ظاهری درب استیل ضد سرقت از نوع نشکن و ضد گلوله است. ضخامت این شیشه ها حداقل 2 سانیمتر است. اتصالات دستگیره و قفل های درب استیل ضد سرقت از نوع فولاد مقاوم و سخت است که توان بسیار بالای برای تحمل فشار وارده به درب را دارد. این اتصالات از نوع خاصی بوده که به راحتی نمی توان آها را برید یا ازهم جدا کرد. تمام ورق های استیل و پروفیل ها و میله های استیل استفاده شده در این درب ها از نوع نگیر و ضد زنگ بوده که به نام استیل 304 و استیل 316 شناخته می شود. درب استیل ضد سرقت برای استفاده در ورودی ساختمان بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، ساختمان های دولتی، طلا فوروشی و جواهر سازی ها بیشتر استفاده می شود. شرکت آکات یکی از بزرگترین تولید کنندگان انحصاری درب استیل ضد سرقت در ایران است که در تولید محصولات خود از باکیفیت ترین اتصالات و قطعات استیل استفاده می کند.  کیفیت کارما اعتبار ماست.

مزیت های استفاده از درب استیل:

درب های استیل به دلیل نوع جنس فولاد آن در محیط های مختلف در برابر خوردگی مقاوم هستند و به مرور زمان از این بابت تغییری در آن ها ایجاد نمی شود.

این نوع از درب ها به دلیل پوشش نازکی که بر روی آن تشکیل می شود ضدزنگ، ضد خش و ... می باشند و در ساخت آن ها نیاز به استفاده از ضد زنگ نمی باشد.

درب های استیل به دلیل نوع فرآوری و ساخت آلیاژ آن در کارخانه در برابر حرارت های بسیار بالا مقاوم هستند و هیچ گونه تغییر شکل در آن ها رخ نمی دهد.

یکی از مهم‌ترین مزایای این نوع از درب ها ضد سرقت بودن آن ها می باشد. این فولاد به علت قدرت و استحکام بالای آلیاژ آن در برابر هرگونه دزدی و سرقتی مقاوم می باشد.

تمیز کردن و براق شدن درب استیل بسیار راحت می باشد. برای تمیز و براق کردن این نوع از درب ها شما می توانید با استفاده از مواد شوینده و پارچه به راحتی و بدون دردسر آن را تمیز و براق کنید.

عدم تغییر رنگ آن پس از سال‌ها و مقاومت در برابر رطوبت و نور خورشید از دیگر مزایای این نوع از درب ها می باشد.

یکی از مواردی که افراد در هنگام خرید درب به آن توجه ویژه دارند ضد خش بودن آن است. درب استیل به علت نوع ساخت و مواد و آلیاژ های آن ضد خش می باشد.

درب استیل طلایی

از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های درب ورودی استیل، می توان به درب استیل طلایی اشاره نمود. این مدل دارای جلوه ای بسیار شیک و چشم نواز می باشد. درساخت درب استیل طلایی همان طور که از نام آن مشخص است از ورق استیل طلایی 316 استفاده می شود. برای شاسی کشی درب استیل طلایی معمولا از پروفیل آهنی و یا استیل استفاده می نمایند.

قیمت این مدل درب معمولا گران تر از درب استیل کرومی یا همان درب ضد سرقت استیل ساده می باشد. درب لوکس استیل به درب های سفارشی گفته می شوند که طرحی منحصر به فرد داشته و تنها یک بار برای یک مشتری ساخته می شوند. استیل به کار رفته در این نوع درب ها از بهترین نوع استیل یعنی 316 می باشد که با ضخمات حداقل 1 میلیمتر استفاده می شود. درب های ورودی و لوکس استیل از ترکیب شیشه های دکورال و نشکن و چوب های باکیفیت و ورق های استیل اختصاصی با طرح هایی زیبا همراه با یراق آلات، دستگیره و قفل بسیار باکیفیت ساخته می شوند.

درب لابی استیل

درب لابی از جمله درب های لوکس مورد استفاده در ساختمان ها می باشد، حال استفاده از درب لابی استیل می توانند جذابیت ساختمان شما را چند برابر کند. شما می توانید درب های لابی استیل سفارشی را در راسان درب تهیه نمایید. درب هایی که فقط برای ساختمان شما طراحی می شوند و متناسب با نمای ساختمان شماست. برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

درب استیل مغازه، فروشگاه

از جمله درب های کاربردی و مدرنی که امروزه افراد زیادی تمایل دارند برای مغازه و فروشگاه خود استفاده نمایند انواع درب استیل ورودی و یا درب استیل مغازه می باشد. درب استیل ورودی در دید عموم افراد تاثیر چشمگیری دارد و می تواند جایگزین درب های آهنی شود. درب استیل فروشگاه و مغازه در مدل های مختلف و با طراحی های شیک ساخته می شوند که نمای درب استیل ورودی، مشتری ها را ترغیب به تماشای ویترین مغازه می کنند.

منبع : راسان درب



:: برچسب‌ها: درب ورودی استیل ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

  درباره‌ی درب ضد سرقت چه می‌دانید؟ فناوری و مهندسی پیشرفته در ساخت انواع درب ورودی، درب ضد حریق ، درب لابی، درب اتاق و....به جایی رسیده است که ایران در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان درب ضد سرقت به شمار می‌رود. به همین جهت با افزایش تعداد درب ضد سرقت موجود در بازار و ظاهر زیبا و مدرن آن‌ها بسیاری از افراد مایلند برای منازل خود، درب ضد سرقت خریداری کنند. دلایل زیاد وجود دارد که ثابت می‌کند بهترین نوع درب برای منازل فقط و فقط درب ضد سرقت است، که در ادامه به تفصیل بررسی خواهد شد.

با خرید درب ضد سرقت، امنیت را به خانه بیاورید!

مدرن‌ترین نوع درب‌ها که از چند لایه قوی و مستحکم ساخته می‌شوند و دارای قفل‌های چند زبانه و چند جهته‌ای هستند که هیچ سارقی نمی‌تواند آن را بگشاید. این نوع درب‌ها که بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و تولید می‌شوند، می‌تواند به عنوان درب ورودی منازل یا در ادارات  مورد استفاده قرار بگیرند. مزیت بزرگ درب ضد سرقت آن است که در صورت بسته بودن یک خانه را درست مثل یک گاو صندوق می‌کند که بدون کلید باز نخواهد شد. به همین نصب درب ضد سرقت برای اهالی منزل و خانواده آرامش خاطر و امنیت را به بار خواهد آورد. محل کار از نظر حفاظتی دارای اهمیت خاصی بوده و خانه محل آرامش و آسایش است، به همین علت خرید درب ضد سرقت برای هر دو محل کاملاً مناسب و یا حتی ضروری می‌باشد.

اصلی‌ترین ویژگی‌های ساختاری درب ضد سرقت

به طور قطع هر فردی برای خرید این نوع درب‌ها نیازمند آن است که اطلاعات کاملی از جنس، ساختار و انواع درب ضد سرقت داشته باشد، از این رو این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نوع درب را تشخیص داده و خریدی خوب را تجربه کنید. اصلی‌ترین ویژگی‌های ساختاری درب‌های ضد سرقت به شرح زیر می‌باشند:

 

  1. اولین و بزرگترین علتی که مانع ورود افراد بیگانه یا سارقین به محل‌هایی که درب ضد سرقت دارند، وجود ورق فلزی مقاومی است که در میان لایه‌های درب قرار داده می‌شود.
  2. انواع درب‌ عایق صدا و عایق حرارت هستند، زیرا در ساخت آن‌ها از سنگ پشم نسوز بهره برده‌اند. با وجود اینکه درب ضد سرقت، ضد حریق نیز هست، اما در صورت بروز حادثه آتش نشانان می‌توانند به محل ورود کنند.
  3. همانطور که گفته شد این نوع درب‌ها دارای قفل‌هایی فوق‌العاده قوی هستند.
  4. وجودن پلاستیکی دور درب که مانع ورود گرد و غبار می‌شود یا داشتن چشمی برای شناسایی افراد پشت درب از دیگر ویژگی‌های درب ضد سرقت است.
  5. ظاهر این نوع درب‌ها نیز بسیار شکیل و مدرن است، به همین جهت میزان فروش درب ضد سرقت و ضد حریق بسیار بالا خواهد بود. زیرا این نوع درب‌ها هم با کیفیت و ایمن هستند و هم زیبا و مدرن جلوه می‌کنند.

درب ضد سرقت چه تفاوتی با درب معمولی دارد؟

اگر بخواهید به اهمیت خرید درب ضد سرقت به جای درب‌های معمولی پی ببرید، می‌بایست تفاوت‌های بارز آن را با درب‌های معمولی نیز بدانید. اولاً درب‌های معمولی مقاومت پایینی دارند و قفل‌های آن به آسانی باز خواهد شد، این در حالی است که درب ضد سرقت از مقامت بسیار بالا و قفل‌های امنیتی برخوردار است. درب معمولی به هیچ وجه عایق صدا، سرما و گرما نمی‌باشد، در حالی که درب‌ ضد سرقت بر خلاف این موضوع است. افزون بر این عمر درب‌های معمولی تقریباً کوتاه می‌باشد ولی درب‌های ضد سرقت هرگز رنگ خرابی را نخواهند دید.

تنوع ساخت درب‌های ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت از نظر جنس دارای تنوع هستند و هر یک از آن‌ها برای استفاده در مکان‌های خاص مناسب می‌باشند. سه مدل دسته بندی برای  درب ضد سرقت از نظر جنس وجود دارد که از نظر ترکیب ساخت با یکدیگر تفاوت دارند:

  • درب ضد سرقت از جنس فلز:

به جرئت می‌توان گفت، این نوع درب ضد سرقت برای مراکز نظامی و مراکز امنیتی که مدارک و تجهیزات مهمی را پوشش می‌دهند، کاملاً مناسب است. به درب‌هایی که بدنه و پوسته‌ی رویی آن از جنس فولاد گرم ساخته می‌شود، درب ضد سرقت فلزی گفته می‌شود. مقاومت و استحکام درب‌های فلزی بسیار بالا بوده و اتفاقاً ظاهر زیبایی نیز دارند؛ چراکه رویه‌ی درب با رنگ‌های کوره‌ای رنگ می‌شود.

  • درب ضد سرقت از جنس استیل:

مهندسان و مبتکران در زمینه ساخت انواع درب ضد سرقت توانسته‌اند، درب‌هایی را از جنس استیل ضد زنگ تولید و روانه بازار کنند که با ترکیب کردن ساخت آن با شیشه تبدیل به یکی از زیباترین انواع درب خواهد شد. مقاومت درب‌های از جنس استیل نیز مانند سایر انواع بالا بوده و امنیت کافی را برقرار می‌سازد.

  • درب ضد سرقت از جنس چوب:

به آن دسته از درب‌های ضد سرقت که با استفاده از لایه‌ی مقاوم فلزی ساخته شده، اما با یکی از ورق‌های mdf، pvc، hdf روکش می‌شوند، درب ضد سرقت چوبی می‌گویند. این دسته از انواع درب ضد سرقت تنوع بسیار بالا و البته طرفداران زیادی دارند؛ چراکه عنصر چوب فضا را گرم و جذاب می‌کند. به همین جهت بهترین گزینه به عنوان درب ورودی منازل همین مدل از انواع درب ضد سرقت است.

درب ضد سرقت ایرانی یا خارجی؟ مسئله این است!

بدیهی است که ساخت درب ضد سرقت تبدیل به یکی از مهم‌ترین تولیدات در کشورهای مختلف شده باشد؛ چراکه این نوع درب‌ها درصد بالایی طرفدار دارند. از میان انواع درب ضد سرقت، درب‌های چوبی محبوبیت بیشتری یافته‌اند، در حال حاضر سه نوع درب ضد سرقت از نظر کشور سازنده در بازار وجود دارد:

 

  1. دسته‌ی اول از درب‌های ضد سرقت که از نظر درجه کیفی، درجه یک محسوب می‌شوند، درب ضد سرقت ترک است. این نوع درب‌ها که از کشور ترکیه به ایران وارد می‌شوند با متریال و مواد فوق‌العاده عالی ساخته می‌شوند و در جهان محبوبیت دارند. از نظر قیمت نیز درب ضد سرقت تُرک نیز از سایر انواع آن گران‌تر است.
  2. در درجه دوم از انواع درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ایرانی قرار دارد که درجه کیفی آن به اندازه‌ی درب تُرک بالا است. البته این افتخار در ایران وجود دارد که تمامی متریال مورد نیاز ساخت درب ضد سرقت تولید داخل می‌باشد. به همین جهت قیمت آن کمی از نوع ترک کمتر است.
  3. سومین نوع از درب‌های ضد سرقت، ساخت کشور چین است که از نظر کیفی در رده‌ی متوسط قرار دارند. از آنجا که درب‌های ضد سرقت چینی قیمت ارزانی دارند، میزان فروش درب ضد سرقت چینی زیادتر از سایر انواع آن است.

مهم‌ترین بخش در هنگام خرید درب ضد سرقت آن است که به دنبال یک فروشگاه معتبر و مطمئن باشید، زیرا وجود بزهکاران  در بازار موجب می‌شود که به راحتی نتوانید درب‌های باکیفیت را خریداری کنید. بنابراین یافتن یک فروشگاه مطمئن می‌بایست اولویت اول شما واقع شود.

از کادر فروش درب ضد سرقت مشاوره بگیرید!

اگرچه قیمت درب ضد سرقت برای افراد بسیار مهم بوده و ممکن است کمی گران به نظر بیاید، اما با یک مشاوره صحیح می‌توان هزینه‌ها را مدیریت نمود. قمیت درب‌ ضد سرقت چینی از یک میلیون تا 3 میلیون می‌باشد و قیمت انواع ایرانی خارجی بین 3 تا 6 میلیون تومان است. اما اگر قصد خرید درب ضد سرقت دارید می‌توانید از کادر فروش درب ضد سرقت در یک فروشگاه مشاوره بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. از طرفی برای مدرن کردن منازل خود با این نوع درب‌ها می‌توانید برای اتاق خواب‌ها و درب‌های داخلی منزل از درب چینی استفاده کنید و برای درب ورودی منزل از درب ضد سرقت ایرانی یا ترک را خریداری کنید. به این صورت در هزینه‌های خود مدیریت کرده‌اید.

منبع: درب امن



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

 همه‌ی ما انواع درب ضد سرقت را دیده ایم و می‌دانیم که این نوع درب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان ورود سارقان به داخل خانه و یا شرکت و محیط شما را کم می‌کنند. اما بیشتر ما با ساختار تولید درب ضد سرقت آشنایی نداریم و از انواع آن نیز بی‌اطلاعیم و نمی‌دانیم هنگامی که قصد خرید درب ضد سرقت با کیفیتی را داریم باید به کدام مرکز مراجعه کنیم. چنانچه تا پایان این مقاله همراه ما باشید اطلاعات مفیدی را در این خصوص در اختیارتان قرار خواهیم داد که می‌تواند به شما کمک نماید تا هنگام انتخاب و سفارش درب ضد سرقت از آیتم‌های مهمی که در امنیت، استحکام و قیمت آن موثر است، اطلاع کافی داشته باشید. به عنوان مثال بدانید هنگام خرید درب ضد سرقت ارزان و یا خرید درب ضد سرقت فلزی و چوبی به چه نکاتی توجه نمایید تا انتخاب شایسته‌تری داشته باشید.

 

درب ضد سرقت چیست؟

این نوع درب‌ها همان طور که از نامشان پیداست از استحکام بیشتری برخوردارند و در قبال نفوذ سارقان امنیت بیشتری نسبت به درب‌های معمولی و حتی درب‌های فلزی آکاردئونی و .. دارند. اما این نکته را هم باید در مورد درب ضد سرقت ذکر کرد که هیچ چیز صددرصد نیست؛ اما این درب‎ها تا اندازه بسیار زیادی می‎توانند امنیت خانه شما را تضمین کرده و امکان ورود سارقان، شکسته شدن درب‎ها از طرف آن‌ها و همچنین باز شدن قفل‌ها و اهرم‌اندازی سارقان را سخت و تا حدی غیرممکن نمایند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم حتما برای آرامش خاطر خود، هنگام انتخاب درب خانه، دفتر کار و .. دقت کنید و با خرید درب ضد سرقت محکم و قابل اطمینان از مشکلات و آسیب‌های ناشی از سرقت جلوگیری کنید.

اجزای اصلی تشکیل دهنده درب ضد سرقت

در این قسمت به طور کامل به بررسی اجزای به کار رفته در درب ضد سرقت خواهیم پرداخت زیرا آنچه که درب ضد سرقت را از سایر درب‌ها جدا کرده و کارایی و امنیت آن را بیشتر می‎کند همین اجزا یعنی جنس درب، قفل‌ها، لولا و چهار چوب آن است.

  • رویه درب

آنچه که در اولین نگاه به درب ضد سرقت توجه ما را به خود جلب می‌نماید رویه و یا همان روکشی است که به عنوان نمای درب به کار رفته است. که البته متناسب با اینکه قرار است شما درب ضد سرقت را در چه مکانی استفاده کنید، نوع و جنس روکش می‌تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال برای مناطق سرد و یا پر رطوبت بهتر است درب‌هایی که انتخاب می کنید دارای عایق رطوبت باشند و اگر درب ضد سرقت را برای مکان‌های صنعتی می‌خواهید باید از روکشی در آن استفاده شده باشد که بتواند در برابر مواد خاص که قرار است از این درب عبور داده شوند، و امکان برخورد با آن وجود دارد، مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

به طور معمول برای روکش درب ضد سرقت از روکش چوب طبیعی، PVC پی وی سی یا رویه ام دی اف MDF و گاهی در تلفیق با آن‌ها فلز و شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابر جنسی که برای رویه درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف نیز تولید نمود و مشتری در این خصوص می‌تواند از حق انتخاب بیشتری برخوردار باشد. همچنین روی درب‌هایی که روکش چوبی دارند می‌توان برجستگی و یا فرورفتگی‌هایی ایجاد نمود که این ویژگی می‌تواند بر زیبایی درب‌های ضد سرقت بیفزاید.

اگر به بازار و فروشگاه‌های فروش درب ضد سرقت سری زده باشید شاهد تنوع مدل و رنگ بسیاری خواهید بود. در حال حاضر در بازار درب‌های ضد سرقت چینی از جنس فلز با رنگ کوره ای و درب ضد سرقت ترک از جنس ام دی اف با روکش چوب و یا پی وی سی موجود است. بنابراین قیمت درب ضد سرقت می‌تواند با هر کدام از آیتم‌هایی که ذکر کردیم متفاوت باشد و مشتری می‌تواند متناسب با سلیقه، نیاز و بودجه خود نسبت به خرید درب ضد سرقت اقدام نماید.

  • ورقه فلزی و استراکچر

ورقه فلزی که در میان دو رویه درب ضد سرقت قرار می‌گیرد به همراه استراکچر که شاسی اصلی تشکیل دهنده درب است، یکی از مهمترین قسمت‌های درب به شمار می‌آیند زیرا اگر این لایه فلزی در میان درب و کلاف و کمربندهای فلزی در ساختار درب به کار نرفته باشد، در واقع شما با یک درب معمولی مواجهید که نمی‌توان روی ضد سرقت بودن آن حساب کرد.

کلاف و کمربندهای فولادی که در لایه درونی درب به کار برده می‌شود استحکام هر چه بیشتر درب و ضد سرقت بودن آن را تضمین خواهد کرد.

  • عایق

از دیگر بخش‌هایی که در ساختار یک درب ضد سرقت به کار برده می‌شود، می‌توان به عایق آن اشاره کرد. عایق‌هایی که در این فضا قرار می‌گیرند از جنس پشم سنگ یا پشم شیشه بوده و کارشان این است که عایق گرما و سرما هستند و کمک کنند تا از تبادل صدای بیرون به درون محیط و یا بالعکس جلوگیری شود.

  • چهارچوب

چهارچوب درب ضد سرقت یکی از بخش‌های مهم این نوع محصول به شمار می‌آید و هنگام خرید درب ضد سرقت لازم است به ضخامت و استحکام این قسمت توجه لازم داشته باشید. چهارچوب‌ درب ضد سرقت اغلب دارای قطر ۱۸ سانتی‌متر هستند و ورقه فلزی که برای تهیه این چهارچوب مورد استفاده قرار می‌گیرد باید در حدود ۱.۵ میلی متر و یا بیش‌تر از آن ضخامت داشته باشد. برای اینکه چهارچوب بتواند در برابر آسیب‌هایی مانند خش، فشار و .. مقاوم باشد آن را با رنگ‌های پودری الکترواستاتیک پوشانده و در دمای ۲۲۰ درجه قرار می‌دهند. پس از این، چهارچوب می‌تواند در برابر خط و خش و .. مقاوم گردد.

به طور معمول چهارچوب‌هایی که برای درب ضد سرقت طراحی می‌شود در ابعاد مختلف و به  طول و عرض ۱۱۰×۲۲۰، ۱۱۵×۲۲۰، و ۱۲۰×۲۲۰ سانتیمتر در بازار موجودند.

  • لولا

یکی دیگر از بخش‌های درب ضد سرقت که باید از طراحی، ساختار و امنیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند راه را برای ورود سارقان ببندد لولاهای درب هستند. این لولاها اغلب باید از جنس محکمی تهیه شده باشند و ضخامت و مقاومت آن‌ها به اندازه‌ای باشد که بتواند وزن درب را به خوبی تحمل نماید. همچنین در اغلب درب‌های ضد سرقت لولاها در تعداد سه عدد و از نوع بلبرینگ‌دار هستند و به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که از بیرون و داخل دیده نمی‌شوند بنابراین امکان شکستن و یا باز کردن آن‌ها با استفاده از اهرم کردن برای سارقان امکان پذیر نمی‌باشد.

  • دستگیره

دستگیره به کار رفته روی درب ضد سرقت یکی از مهمترین اجزای آن به شمار می‌آید؛ زیرا نبود آن هنگام باز و بسته کردن درب شما را با سختی مواجه خواهد کرد. تا همین چند سال پیش دستگیره‌ها اغلب ساده بودند و از جنس فلز و یا چوب تولید می‌شدند. اما در حال حاضر شرکت‌های تولید کننده در بکارگیری جنس و طراحی دستگیره‌ها از ایده‌های خلاقانه، هنری و خاصی بهره می‌گیرند که به زیباتر شدن و استحکام آن‌ها کمک کرده است. لازم به ذکر است استفاده از جنس بهتر و بکارگیری طراحی‌های زیباتر در دستگیره‌ها، می‌تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار باشد.

  • قفل

شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین قسمت‌های درب ضد سرقت، قفل‌های به کار رفته در آن است و بهتر است هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به این ایتم مهم توجه داشته باشید، زیرا قفل‌های بی کیفیت می‌توانند به راحتی توسط سارقان باز شده و جان و مال شما را به خطر اندازند.

برای این نوع درب‌ها دو قفل در نظر گرفته شده که شامل قفل اصلی درب و قفل بالایی یعنی شب بند می‌شود.

سیستم طراحی قفل درب ضد سرقت به این صورت است که با چرخاندن کلید در قفل ۸ زبانه متحرک و ثابت از دو طرف وارد سوراخ‌هایی که در چهارچوب درب طراحی شده، می‌شوند که این زبانه‌ها نقش مهمی را در امنیت و ضد سرقت شدن درب ایفا می‌کنند.

در حال حاضر برای درب‌های ضد سرقت از قفل‌های متنوعی مانند قفل‌های غیردیجیتال و دیجیتال استفاده می‌شود که قفل‌های دیجیتال در انواع کارتی، اثر انگشتی و رمزدار در بازار موجودند که می‌تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر داشته باشد.

  • کلید

همان طور که می‌دانید بدون داشتن کلید نمی‌توان قفل درب ضد سرقت را باز نمود. بنابراین  اغلب به همراه درب‌های ضد سرقت ۵ کلید ارائه شده است. برای بالا بردن امنیت این نوع درب‌ها در برخی از مدل‌ها دو کلید کارگری نیز ارائه شده است.

چرا این کلیدها، کارگری نامیده می‌شود؟ این دو کلید مختص نصابان درب است تا بتوانند مراحل نصب درب ضد سرقت را به راحتی انجام دهند. هنگامی که کلیدهای اصلی در اختیار صاحبخانه قرار گیرند با اولین ورود کلید اصلی به داخل قفل، کلیدهای کارگری اثر خود را از دست داده و نمی‌توان با استفاده از آن‌ها قفل درب را باز نمود. این نوع طراحی کلید برای این صورت گرفته تا شما خیالتان از امنیت قفل و کلیدها آسوده باشد.

 

اجزای غیراصلی درب ضد سرقت

وقتی برای خرید درب به بازار و مغازه‎های فروش درب ضد سرقت مراجعه می‌کنید با مدل‌های بسیار متنوع این محصول مواجه می‌شوید که ممکن است انتخاب را برای شما سخت نماید. بنابراین اگر با تمامی اجزای درب ضد سرقت آشنا باشید هنگام خرید سر در گم نشده و می‌توانید نسبت به نیاز خود انتخاب بهتری داشته باشید. در ساختار درب‌های ضد سرقت چند آیتم دیگر نیز به کار رفته است که لازم است با آن‌ها آشنا شوید

  • درکوب

از این بخش که روی بیشتر درب‌های ضد سرقت به کار رفته است، می‌توان برای دق الباب کردن و به جای زنگ استفاده نمود. درکوب اغلب در کنار چشمی نصب می‌شود و در رنگ‌هایی مانند مسی، طلایی و نقره‌ای که با رنگ درب‌ها همخوانی داشته باشد در بازار یافت می‌شود. البته نبود آن روی درب ضد سرقت مشکلی ایجاد نمی‌کند و انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد.

  • چشمی

چشمی یکی دیگر از آیتم‌های غیراصلی روی درب ضد سرقت به شمار می‌آید. چشمی به این منظور روی درب نصب می شود تا بتوان فردی که آن سوی درب است را دید و سپس درب را به روی او باز نمود. اگر دوست نداشته باشید می‎توانید چشمی را روی درب نصب نکنید. استفاده از این آیتم نیز باز به سلیقه کاربر بستگی دارد.

  • زنجیر

زنجیر یکی دیگر از آیتم‌هایی است که برای برخی درب‎های ضد سرقت در نظر گرفته شده است و روی سایر درب‌ها نیز می‌توان آن را نصب نمود. استفاده از این مورد نیز به خواست و سلیقه کاربر بستگی دارد. با استفاده از زنجیر که در قسمت پایین شب بند متصل می‌شود، شما می‌توانید از باز شدن درب حتی با استفاده از کلید نیز خودداری نمایید.

 

از اجزای اصلی و غیراصلی به کار رفته در درب ضد سرقت که بگذریم نکته دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است و هنگام سفارش و خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد درب‌های ضد سرقت است.

ابعاد درب‌های ضد سرقت

از دیگر مواردی که هنگام سفارش و خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کرده و خواست و نیاز خود را با سازندگان و فروشندگان این محصول در میان بگذارید، ابعاد درب ضد سرقت است. در حال حاضر می‌توانید درب را در دو ابعاد استاندارد و سفارشی از فروشندگان خریداری نمایید که البته برای درب‌های سفارشی لازم است ساختمان سازان و سایر خریداران به این نکته توجه داشته باشند که عرض درب‌ها نمی‌تواند و نباید از ۱۲۵ سانتی‌متر بیشتر شود. در غیر این صورت چنانچه در نظر دارید ابعاد درب بیشتر باشد، لازم است آن را از نوع یک و نیم لنگه و یا دو لنگه سفارش دهید.

درب ضد سرقت با ابعاد استاندارد

درب‌هایی که به صورت تک لنگه در بازار فروش درب ضد سرقت مشاهده می‌کنید از ابعاد ۲۰۴ در ۹۷ سانتی‌متر برخوردارند و لازم است برای آن‌ها فریمی با ارتفاع ۲۱۶ و عرض ۱۲۲ سانتی‌متر طراحی شود. در سال‌های گذشته اغلب درب‌های وارداتی که از کشور ترکیه وارد ایران می‌شدند از ابعادی به طول ۲۱۰ و عرض ۱۱۰ برخوردار بودند اما بعدها نسبت به سلیقه و خواست مشتریان ایرانی این ابعاد تغییر کرده و با ابعادی به طول ۲۰۵ تا ۲۱۵ سانتی متر به عرض ۱۱۰ تا ۱۱۵ سانتی‌متر در اختیار مشتریان ایرانی قرار گرفته‌اند.

 

در بازار فروش درب ضد سرقت درب‌هایی نیز وجود دارند که ساخت کشور چین می‌باشند و در ابعادی به طول ۲۱۰ در ۱۰۵ سانتی متر عرضه شده‌اند و این ابعاد توانسته نظر مشتریان ایرانی را به خود جلب نماید. البته درب‌های ضد سرقت چینی با عرض ۹۰ سانتی‌متر نیز وجود دارند که می‌تواند برای جاهای کوچک که لازم است درب ورودی ابعاد کمتری داشته باشد مورد استفاده قرار ‌گیرد.

درب ضد سرقت در ابعاد سفارشی

درب ضد سرقت را می‌توان در ابعاد خاصی نیز سفارش داد؛ اما همان طور که پیشتر هم اشاره کردیم عرض درب‌ها نباید از ۱۲۵ سانتی‌متر بیشتر باشد. برای سفارش درب در اندازه دلخواه لازم است به چند نکته مهم در اندازه‌گیری آن توجه کرد.

اندازه‌گیری دقیق از کف:

برای سفارش دادن درب زمانی باید اقدام به اندازه گیری کف و دیوارها کنید که ساخت کف و گچکاری دیوارها به پایان رسیده باشد. زیرا ارتفاع کف و قطر دیوار بر ابعاد درب ضد سرقت  تاثیر خواهد داشت. همچنین اگر اندازه گیری‌ها به درستی صورت نگیرد، ممکن است درب روی سنگ و یا سرامیک کف خط و خش ایجاد کرده و هنگام باز و بسته شدن شما را با مشکل مواجه نماید.

اندازه‌گیری شکاف بین درب و چهارچوب:

برای این که درب ضد سرقتی که نصب می کنید بتواند عایق خوبی در برابر صدا، گرما و سرما باشد لازم است شکاف موجود بین درب و چهارچوب نیز به خوبی اندازه گیری شود تا بتوان این قسمت را با استفاده از فوم پوشش داد.

اندازه‌گیری درب ضد سرقت:

برای اندازه‌گیری درب ضد سرقت بهتر است تا حد بسیار زیادی دقت شود و ابعاد درب به صورت میلی‌متری اندازه‌گیری شود.

جهت باز شدن درب:

هنگام اندازه گیری درب دقت کنید که سمت باز شدن درب به درستی در نظر گرفته شود زیرا درب باید در فضای داخلی محیط شما باز شود نه بیرون آن.

در نهایت دوباره اندازه‌گیری را چک کنید و در صورت نیاز دوباره هر قسمت را با دقت اندازه‌گیری نمایید تا پس از دریافت درب با مشکل نصب و قرار‌گیری درب در جایگاه مورد نظرتان مواجه نشوید.

 

درب ضد سرقت فلزی

پیشتر به صورت کامل به مبحث درب‎های ضد سرقت چوبی و نوع جنس و طراحی آن‌ها پرداختیم و اشاره کردیم که امروزه اغلب در ساختمان‌ها از این نوع درب برای حفظ امنیت استفاده می‌شود. اما غیر از درب‌های ضد سرقت چوبی، درب ضد سرقت فلزی هم در بازار موجود است که می‌توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید درب ضد سرقت فلزی نمایید. ما در ادامه به ساختار و چگونگی طراحی این نوع درب خواهیم پرداخت.

درب‌های ضد سرقت فلزی همان طور که از نامشان پیداست دارای ساختاری فلزی هستند یعنی کلاف، کمربندها و همچنین رویه درب از جنس فلز می‌باشد.

همچنین درب‌های ضد سرقت فلزی برخلاف درب‌های معمولی از چند نقطه به چهارچوب متصل می‌شوند و ساختار آن‌ها تا حدودی شبیه به گاو صندوق‌های ضد سرقت می‌باشد.

رنگ درب ضد سرقت فلزی را می‌توانید متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید، اما نکته‌ای که علاوه بر زیبایی در انتخاب درب‌های فلزی لازم است به آن توجه داشته باشید، محیطی است که این نوع درب‌ها قرار است در آن استفاده شود و باید به نکاتی همچون عدم خوردگی فلز یا هوازدگی توجه کرد.

همچنین هنگام خرید درب ضد سرقت فلزی بهتر است به هماهنگی رنگ درب و بخش فلزی آن توجه داشته باشید.

نکته بسیار مهم در انتخاب درب ضد سرقت

برای خانه‌های آپارتمانی بهتر است از درب ضد سرقت ساده‌تری که دارای دو لایه ورق فلزی به ضخامت ۱ میلی‌متر می‌باشد استفاده شود، این لایه‌ها عایق گرما، سرما و صدا هستند.

برای خانه‌های ویلایی، کارگاه‌ها و جاهایی که سارقان زمان کافی برای تخریب درب دارند، می‌توان از درب‌هایی که ساختار محکم‌تری دارند استفاده شود. در این نوع درب ضد سرقت لایه‌های فلزی بیشتر است، یک شبکه فولادی داخل درب قرار دارد و مواد ضد برش، ضد اسید، ضد مته و .. داخل درب تزریق شده است.

منبع : راسان درب



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

درب ساختمانی تنها راه ورود به خانه یا دیگر فضاهای داخل ساختمان است. درب داخلی ساختمان بیشتر نقش جداکننده قسمت های مختلف ساختمان از یکدیگر را ایفا می‌کنند. از مهم ترین درب های ساختمانی می توان به درب ورودی ساختمان اشاره داشت. درب ورودی ساختمان در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند که جدیدترین و با کیفیت ترین این نوع درب ها می توان به درب ضد سرقت اشاره داشت.

درب امن

اجزای اصلی تشکیل‌ دهنده درب ساختمان
تمامی درب ها تقریبا دارای یک استراکچر و ساختار کلی می باشند :

چهار چوب درب

فریم اصلی درب که به دیوار متصل و بقیه اجزا روی آن نصب می‌ شوند.پهار چوب درب یکی از مهم ترین قسمت های تشکیل دهنده درب می باشد.

بدنه درب

بدنه درب با جنس‌ های مختلفی در بازار وجود دارد. بدنه درب قسمت جداکننده و قسمت اصلی درب است.

یراق‌ آلات

یراق‌آلات به تزئینات و دستگیره‌ هایی که روی درب نصب می‌ شود می‌ گویند. یراق آلات متناسب با بدنه ،در جنس‌ ها و طرح‌ های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.از جمله یراق آلات به کار رفته در درب می توان به قفل ، دستگیره ، لولا ، چشمی درب و … اشاره داشت.

انواع درب ساختمانی

درب ها یکی از مهم ترین بخش های تشکیل دهنده بناها محسوب می شوند و بسته به مکان مورد نصب، دارای انواع مختلفی هستند. از آنجایی که این عنصر مهم ترین عامل ورودی و خروجی به منزل و ساختمان ها می باشد و امنیت ساختمان به این درب ها بستگی دارد،در زمان خرید،باید مناسب ترین آن تهیه شود. درب های ساختمانی شامل انواع درب های ورودی و درب داخلی، درب ورودی لابی و درب حیاط می باشد که معمولا جنس این درب ها از چوب های طبیعی و مصنوعی و یا فلزات می باشد.
درب های ساختمانی بر حسب محل قرارگیری به دو دسته کلی درب های داخلی و خارجی تقسیم می شود.

 

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های یک ساختمان به شمار می رود. این درب در مدل ها و طرح های مختلف تولید و روانه بازار می شود. در واقع این درب ها با استانداردهای خاصی طراحی و ساخته می شوند .همچنین نسبت به حرارت و رطوبت و صدا نیز عایق است. طراحی درب ضد سرقت به گونه است که بسیار مقاوم است و از ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان جلوگیری می کند.درب ضد سرقت دارای انواع گوناگونی است و بسته به سلیقه و بودجه خود می توانید یک درب ضد سرقت برای ساختمان خود تهیه نمایید.

درب اتاقی

یکی از مهم ترین درب های ساختمانی می توان به درب اتاقی اشاره داشت. درب چوب اتاقی دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نیاز و سلیقه شما میتوانید یکی از آن ها را انتخاب و در ساختمان خود استفاده نمایید .این درب ها در دکوراسیون ساختمان تاثیر زیادی دارند و همواره سعی می شود درب اتاقی با یراق آلات شیک و زیبا برای منازل انتخاب و مورد استفاده قرار گیرد.
.درب چوبی اتاقی در طرح ها و قیمت مختلف در بازار وجود دارند.شما میتواند با توجه به بودجه و دیزاین ساختمان خود از انواع درب چوبی در ساختمانتان بهره مند شوید.

درب داخلی

درب ضد آب

یکی از با کیفیت ترین نوع درب ساختمانی، درب ضد آب (ABS) می باشد.این درب ها معمولادر مکان هایی مثل دستشویی و حمام نصب می شوند.این درب ها کاملا ضد آب هستند و به هیچ وجه رطوبت و بخار را جذب نمی کنند. از دیگر ویژگی درب ضد آب این است که به دلیل روکشی مقاومی که روی آن ها نصب شده است به هیچ وجه روی این درب ها خط و خشی نمی افتد. به دلیل جنس مقاوم این درب ها وضد آب بودن، مانع از تجمع حشرات در درب می شود.

درب استیل

از استیل بیشتر برای ساخت چارچوب استفاده می‌ شود. استفاده از استیل در سال های اخیر به دلیل قیمت نسبتا بالا و رسانایی بالای حرارتی کاهش یافته است. ساخت و نصب درب استیل کار نسبتا سختی است. استفاده از بدنه استیل در منازل، کار عرفی نیست و معمولا در فضاهای خاصی از درب با بدنه استیل استفاده می‌ شود. استیل استفاده شده در درب ها باید به خوبی آبکاری شود. در غیر این صورت به سرعت شکل ظاهری آن ها عوض می شود.

درب pvc

درب پی وی سی به عنوان درب داخلی منزل مناسب برای درب اتاق و درب سرویس های بهداشتی می باشد. و به علت مقاوت بالای آن در برابر رطوبت و آسیب پذیری در برابر اشیاء نوک تیز و ضربات، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.PVC ماده ای بسیار بادوام است. به همین دلیل از PVC در این زمینه ها استفاده می شود و به کمک توسعه فن آوری های مواد ، استفاده از این مواد هر روز بیشتر می شود ، بیشتر به دلیل طول عمر آن. بنابراین ، تولید درب های پی وی سی نیز هر ساله در حال افزایش است.از درب پی وی سی با ضخامت 8 میل می توان برای درب ورودی آپارتمان نیز استفاده نمود.با توجه به تکنولوژی های پیشرفته در تولید درب داخلی منزل می توان از اشکال متفاوتی از درب های پی وی سی استفاده نمود



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

 امروزه استفاده از درب ضد سرقت بسیار رایج شده است و دلیل آن هم ساختار ضد سرقت و مستحکم این درب می باشد که باعث افزایش امنیت و آسایش خانواده ها شده است. با نصب درب ضد سرقت تا حد زیادی خیالتان از بابت جلوگیری از ورود سارقین به داخل منزل راحت می شود .

 

اما این مساله را به خاطر داشته باشید که درب ضد سرقت به طور صد در صد امنیت را برای شما فراهم نخواهد کرد.بهتر است برای اطمینان بیشتر روش های دیگری مانند نصب قفل دیجیتال،دوربین مدار بسته و .. را همزمان با نصب درب ضد سرقت استفاده نمایید.

 

درب ضد سرقت لوکس

در این روزها علاوه بر امنیت درب ضد سرقت ،شکل و ظاهر درب هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از میان تمام درب های موجود در بازار درب ضد سرقت لوکس دارای طرفداران بسیاری است. این درب ها همان طور که از نام آن ها مشخص است دارای ظاهری بسیار شیک هستند و علاوه بر امنیت ،زیبایی را نیز برای شما به ارمغان می آورند.

روکش درب ضد سرقت لوکس دارای طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی است و معمولا جنس آن ها از چوب می باشد. این درب ها علاوه بر ظاهر زیبا دارای استراکچر مقاوم و امنیت بسیار زیادی می باشند و می توان گفت کامل ترین و با کیفیت ترین نوع درب ضد سرقت ، درب ضد سرقت لوکس است که هم دارای طراحی زیباست و هم مقاومت و امنیت بالا.

 

قیمت درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس معمولا از کشور ترکیه و یا سایر کشورهای اروپایی مثل ایتالیا وارد می شوند.بیشترین نوع درب ضد سرقت لوکس ساخت کشور ایتالیا است و از لحاظ قیمت بسیار گرانتر از سایر انواع درب ضد سرقت می باشد.به طور کلی قیمت درب ضد سرقت لوکس به شکل ظاهری و برجستگی های روکش درب و همچنین جنس روکش بستگی دارد. ساختار این درب ها از فولاد است اما برای زیباتر شدن از روکش تمام چوب در این درب ها استفاده می شود.

برای روکش درب ضد سرقت لوکس معمولا از چوب هایی مانند:چوب گردو ، چوب بلوط، چوب تزیینی امریکایی و اروپایی، و دیگر چوب های خراطی شده استفاده می شود. طرح های برجسته و سلطنتی در این درب ها طرفداران زیادی دارد و این امر موجب می شود این درب ها در مقایسه با انواع دیگر درب ضد سرقت گران تر باشند.

 

درب ضد سرقت نیمه لوکس

نوع دیگر از درب ضد سرقت ، می توان به درب ضد سرقت نیمه لوکس اشاره کرد. این درب ها در مقایسه با درب ضد سرقت لوکس ارزان تر هستند و ظاهری ساده تر دارند.بسیاری از افراد که سبک مدرن را می پسندند این نوع درب را برای منازل خود انتخاب می کنند. درب ضد سرقت نیمه لوکس نیز از چوب MDF و روکش چوب طبیعی راش و گردو ساخته شده است.

این درب ها به سه دسته: نیمه لوکس مدرن، نیمه لوکس برجسته، و نیمه لوکس CNC تقسیم می شوند.از محبوب ترین مدل های درب ضد سرقت می توان به درب ضد سرقت مدل ونوس اشاره کرد.

 

ویژگی های درب ضد سرقت لوکس

مجهز به قفل مرکزی و قفل های دیجیتال مانند قفل اثر انگشتی و قفل کارتی

ظاهری زیبا و برجسته

مقاوم در برابر رطوبت و نور خورشید(مناسب برای نصب به عنوان درب ورودی لابی)

مجهز به چشمی، یراق آلات با کیفیت

عایق صوتی و حرارتی مناسب

در این درب ها فوم پلی ارتان در ساختار داخلی درب مورد استفاده قرار می گیرد تا امنیت درب افزایش یابد. 

 

ساختار داخلی و ابعاد درب ضد سرقت لوکس

همان طور که اشاره شد در ساخت این درب ها از فوم پلی ارتان استفاده می شود. این فوم ها به صورت مایع و تزریقی وارد درب می شود و سپس به صورت جامد در می آید . مزیت این ساختار نسبت به ساختار درب هایی که در ساخت آن ها از بتن استفاده می شود این است که این فوم می تواند درب را در برابر ضربه های شدید و حتی سوراخ شدن با استفاده از دریل محافظت نماید .

مساله بعدی در مورد این درب ها سایز و ابعاد درب است باید بدانید این درب ها هم در ابعاد استاندارد در بازار موجود است و هم می توانید به صورت سفارشی اقدام به تهیه درب نمایید و دربی با سایز دلخواه خریداری نمایید

منبع : اتحاد درب



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

امروزه درب ضد سرقت یکی از مهم ترین ارکان یک ساختمان به شمار می رود. استفاده از این درب ها باعث ایجاد امنیت و زیبایی در ساختمان شما می شود. برای خرید درب ضد سرقت باید این درب ها را به خوبی بشناسید و از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نمایید. در این مقاله سعی داریم شما را با نکات مهمی که هنگام خرید درب باید به آن ها توجه نمایید و همچنین بهترین فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه های موجود در سطح شهر آشنا نماییم.

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت
درب ضد سرقت موجود در بازار دارای کیفیت های مختلفی می باشد. بعضی درب ها که به عنوان درب ضد سرقت لوکس شناخته شده اند دارای امنیت بسیار بالایی می باشند. در این درب ها از بهترین یراق آلات و تجهیزاتی مانند چشمی دیجیتال، قفل هوشمند و ... استفاده شده است. این درب ها بهترین نوع درب ضد سرقت می باشند. قیمت این نوع درب از سایر محصولات موجود در بازار بیشتر می باشد. در طرف مقابل انواع بی کیفیت درب ضد سرقت هستند که از استانداردهای یک درب برخوردار نمی باشند و فقط شکل ظاهری آن به مانند درب ضد سرقت است. برای خرید یک درب ضد سرقت باید با ویژگی ها و استاندارد های یک درب با کیفیت آشنا شوید. یکی از معتبرترین فروشگاه های درب ضد سرقت که می توانید درب های با کیفیت را از آنجا تهیه نمایید فروشگاه راشا درب می باشد. 

ویژگی های درب ضد سرقت
درب های ضد سرقت به علت ساختار ویژه ای که در آن ها رعایت شده است، نسبت به درب های معمولی مقاومت بیشتری دارند و امنیت بیشتری را ایجاد می کنند. همین ساختار ویژه و مشخصات منحصر به فرد درب ضد سرقت، نفوذ به ساختمان هایی که دارای این درب ها می باشند را برای سارقین غیر ممکن کرده است. در ادامه شما را با تعدادی از این ویژگی ها آشنا خواهیم ساخت.

درب ضد سرقت از کجا بخریم؟
قفل درب ضد سرقت
یکی از مهم ترین اجزای یک درب ضد سرقت، قفل آن می باشد. اگر قفل درب ضد سرقت دارای کیفیت نباشد آن درب دیگر امنیت لازم را تامین نمیکند و از دسته درب های ضد سرقت خارج می شود. از معروف ترین برندهای قفل می توان به قفل درب ضد سرقت کاله اشاره داشت.

چهار چوب درب ضد سرقت
چهارچوب درب ضد سرقت از جنس فولاد نرم با ضخامت 18 الی 24 سانتي ‌متر و قطر ورق 1.8 میلی متر، پوشش چهارچوب و درب با رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای و کاملاً مکانیزه مي باشد. چهارچوب ها از جنس ورق آهن و مجهز به نوار عایق لاستیکی می باشند. ضخامت چهارچوب باید 1.5 میلی متر و یا بالاتر از آن باشد.

روکش درب ضد سرقت
روکش های متعددی برای درب ضد سرقت در بازار موجود می باشد که از آنها می توان به روکش هاس ایتالیایی، آمریکایی، چینی، ترکیه ای و ایرانی اشاره کرد. درب ضد سرقت ترک به واسطه سابقه عالی در درب های ضد سرقت خانگی از برترین های این برند ها است. به طور کلی ساختار داخلی تمام درب های ضد سرقت با کیفیت یکسان می باشد و روکش باعث ایجاد ظاهر متفاوت در درب می شود. رویه درب باید در برابر فرسایش بسیار مقاوم باشد.

درب ضد سرقت با عایق صوتی و حرارتی
در ساخت درب ضد سرقت استاندارد، از سنگ پشم نسوز برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت می باشد. همچنین از نوار درزگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب درب جهت عایق صدا، گرد و غبار و پر شدن فضای خالی بین چهارچوب درب استفاده می شود.

خرید درب ضد سرقت و قیمت
وزن درب ضد سرقت
یکی از مهم ترین ویژگی های یک درب استاندارد وزن آن می باشد. وزن درب های ساخته ترکیه عموما از ۱۳۵ تا ۱۸۵ کیلو گرم بسته به کیفیت کارخانه ی تولیدی متغیر می باشد. توجه به فاکتور وزن در زمان خرید درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد به این دلیل که وزن درب برگرفته از نوع رویه و شبکه بندی فولادی داخل و ضخامت ورق های آن می باشد. یک درب استاندارد در ترکیه عموما وزنی غالب بر ۱۶۰ کیلو گرم را دارد.
 وزن بالای درب ضد سرقت باعث ایجاد امنیت بیشتر می شود. معمولا یک درب استاندارد دارای وزن بین 90 تا 1200 کیلوگرم می باشد. اگر دربی سبک تر از این مقدار باشد به هیچچ عنوان نمیتوان آن را به عنوان درب ضد سرقت معرفی کرد. 

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟
برای خرید درب ضد سرقت، باید به فروشگاه های معتبر درب در سطح شهر مراجعه بفرمایید. اما نکته ای که باید بدانید این است که در تهران و یا به طور کلی در ایران مکانی بنام بورس درب ضد سرقت وجود ندارد و برای دیدن مدل های مختلف باید به فروشگاه های سطح شهر مراجعه بفرمایید. این امر هم باعث اتلاف وقت شما و هم اتلاف هزینه خواهد شد. فروشگاه های معتبر در زمینه فروش درب ضد سرقت برای راحتی در خدمات رسانی به مشتریان و جلب رضایت آن ها اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده اند. 
در فروشگاه های اینترنتی می توانید با مشاهده تمام محصولات و مقایسه آن ها با یکدیگر بهترین و مناسب ترین محصول را برای خود تهیه نمایید. در خرید حضوری مقایسه محصولات، کار بسیار دشوار تری نسبت به خرید اینترنتی خواهد بود. همچنین در روش حضوری دسترسی بسیار کمتری به مدل‌ها وجود دارد.
همچنین ممکن است شما دقیقا متوجه اطلاعات و صحبت های فروشنده نشوید و این امر موجب سردرگمی شما می شود. اما در روش اینترنتی می توانید با دقت و صبر به تحقیق بپردازید و بهترین محصول را خریداری نمایید.
در زمینه فروش درب ضد سرقت، فروشگاه های معتبری مانند راسان درب، اتحاد درب، درب امن و راشا درب فعالیت دارند. این فروشگاه ها همگی دارای فروشگاه اینترنتی می باشند و برای مشاهده محصولات و لیست قیمت و مشخصات می توانید به سایت آن ها مراجعه بفرمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

 پیشرفت تکنولوژی تاثیر بسزایی در زندگی ما گذاشته است. این پیشرفت در همه جهات زندگی دیده می شود. از مهم ترین نکات مثبت پیشرفت علم و تکنولوژی، افزایش امنیت افراد است. ایجاد امنیت با روش های زیادی امکان پذیر است که یکی از ارزان ترین و موثرترین روش استفاده از درب ضد سرقت می باشد. درب ضد سرقت ارزان و لوکس که این روزها در بازار طرفداران بسیاری پیدا کرده است یکی از موارد اولیه و ضروری برای مقابله با دزدان و افراد ناشناسی که سعی در ورود غیر مجاز به منزل و محل کار شما دارند، می باشد.

درب ضد سرقت انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز، بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از این درب ها را برای منزل و محل کار خود برگزینید. اما یک نوع از درب ضد سرقت که این روزها طرفداران بسیار پیدا کرده است، درب ضد سرقت لوکس می باشد. از برخی مدل های درب ضد سرقت می توانید به عنوان درب داخلی ساختمان نیز استفاده نمایید.

 

درب ضد سرقت لوکس

درب ضد سرقت لوکس، همان طور که از نام آن مشخص است دربی با ظاهر شیک و زیبا می باشد. اما این درب ها علاوه بر زیبایی، برای شما امنیت بسیار زیادی نیز ایجاد می کنند. درب ضد سرقت لوکس، عموما ساخت کشور ترکیه می باشد که یا به صورت آماده وارد ایران می شوند و یا در ایران مونتاژ می شوند. هر دو نوع این درب ها دارای کیفیت یکسان هستند و با خیال راحت می توانید این درب ها را از فروشگاه های درب ضد سرقت خریداری و استفاده نمایید.
قیمت درب ضد سرقت لوکس، نسبت به سایر درب های ضد سرقت بالاتر است و آن هم به دلیل روکش کار شده در درب و یراق آلات آن می باشد. می توان گفت همه درب های ضد سرقت دارای ساختار و استراکچر یکسانی هستند و آنچه آن ها را از یکدیگر تفکیک می کند همین ظاهر درب می باشد.

بهترین نوع درب ضد سرقت کدام است؟

بیایید با انواع درب ضد سرقت و ویژگی های هر کدام آشنا شویم. این گونه می توانیم بهترین درب را که مناسب شرایط و نیازهای ما می باشد را انتخاب نماییم.
از نظر کشور سازنده درب ضد سرقت موجود در بازار ایران به دسته بندی زیر تقسیم می شود:

  1. درب ضد سرقت ترک
  2. درب ضد سرقت ایرانی
  3. درب ضد سرقت چینی 
  4. درب ضد سرقت ایتالیایی


ارزان ترین نوع درب ضد سرقت کدام است؟

اگر از نظر بودجه خرید بخواهیم این درب ها را با یکدیگر مقایسه کنیم، درب ضد سرقت چینی ارزان ترین و درب ضد سرقت ایتالیایی گران ترین نوع درب ضد سرقت موجود در بازار ایران می باشند. درب های ایتالیایی به دلیل قیمت بالای ارز در نتیجه قیمت بالای تمام شده این نوع درب، در بازار ایران طرفدار زیادی ندارد و واردات این دربها بسیار کم می باشد.
درب ضد سرقت ترک از لحاظ قیمت در رده دوم قرار دارد و پس از آن درب ضد سرقت ایرانی. دربهای ایرانی دارای کیفیت خوبی هستند و در برابر بهای پرداختی ارزش خرید را دارند.

 

با کیفیت ترین نوع درب ضد سرقت کدام است؟

بدون شک با مطالعه متن بالا متوجه شده اید که درب ضد سرقت ترک بالاترین کیفیت را دارد. اما باید بدانید که درب ضد سرقت ایرانی هم از لحاظ کیفیت و زیبایی هم رده و رقیب درب های ترک می باشد. اما در دراز مدت کیفیت و ماندگاری درب های ترک بهتر است. درب های چینی که معمولا به درب ضد سرقت ارزان معرف هستند کیفیت پایین تری دارند و حتی برخی مدل های آن ها اصلا معیارها و ویژگی های یک درب ضد سرقت را دارا نمی باشند و تنها ظاهری مشابه دارند.

فاکتوهار مهم برای خرید درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به مواردی توجه نمایید تا دربی که خریداری می کنید، از استانداردهای لازم برخوردار باشد.
موارد که هنگام خرید باید به ان ها توجه نمایید:

  • روکش و رویه درب ضد سرقت
  • سازگاری درب ضد سرقت با آب و هوای محل مورد نصب
  •  وزن درب ضد سرقت (وزن درب ضد سرقت باید حداقل 90 تا 120 کیلو گرم باشد)
  • ابعاد درب ضد سرقت که باید متناسب با محل نصب باشد. معمولا درب ها دارای یک اندازه استاندارد می باشند که ابعاد بیشتر و یا کمتر از آن باید به صورت سفارشی ساخته شود. ابعاد درب ضد سرقت استاندارد ( ۱۰۹*۲۱۱ ) و ( ۱۰۵*۲۱۰ ) و (۱۱۰*۲۱۰ ) سانتی‌متر است. 
  • ضد اسید بودن درب
  •  قفل و یراق آلات به کار رفته 
  •  ضخامت درب
  •  برچسب هویت درب
  •  گارانتی و خدمات پس از فروش
  • و....

به شما عزیزان توصیه می شود برای خرید درب ضد سرقت حتما با افراد آشنا و مجرب در این زمینه مشورت نمایید و یا برای خرید به فروشگاه های معتبر درب ضد سرقت مراجعه بفرمایید. گاهی ممکن است با توجه به ظاهر درب اقدام به خرید نمایید و پس از نصب متوجه شوید که درب خریداری شده به هیچ وجه استانداردهای لازم برای درب ضد سرقت را دارا نمی باشد. 

 

درب ضد سرقت را از کجا خریداری نماییم؟

همان طور که اشاره شد برای خرید درب ضد سرقت باید به فروشگاه های معتبر در سطح شهر مراجعه بفرمایید. همچنین این روزها مدیران فروشگاه ها برای جلب رضایت مشتریان و خرید آسان اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت نمودند. در این فروشگاه ها به راحتی می توانید مدل های گوناگون درب را مشاهده نموده و اقدام به سفارش درب نمایید. علاوه بر آن می توانید از طریق تماس با فروشگاه از مشاوره و راهنمایی های مسئولین فروشگاه نیز بهره مند شوید و با خیال راحت اقدام به خرید نمایید.
فروشگاه های درب ضد سرقت، اتحاد درب و راسان درب آماده خدمت رسانی به هم میهنان عزیز می باشند. برای دیدن مدل های درب و آگاهی از دیگر خدمات اتحاد درب و راسان درب می توانید به سایت اینترنتی این فروشگاه ها مراجعه بفرمایید.
اتحاد درب و راسان درب مفتخرند با ساخت، فروش و نصب انواع درب ضد سرقت، درب چوبی لوکس ساختمانی، درب لابی، درب داخلی و درب ضد آب و درب ضد حریق  گامی موثر در صنعت درب و ساختمان برداشته و برای پیشرفت این صنعت همواره در حال تلاش می باشند.

https://rasandarb.ir/

https://etehaddarb.ir/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

  از دیر باز درب ها به عنوان یکی از مهم ترین اجزای ساختمان ها به شمار می رفتند. درب ساختمانی به وجود آوردنده ی امینت و حریم خصوصی برای افراد می باشد. درب های به کار رفته در ساختمان ها دارای انواع مختلفی هستند و هر درب برای کاربرد خاص و نصب در یک محل مشخص ساخته شده است. از انواع درب ساختمانی می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

  • درب اتاقی
  • درب ضد سرقت
  • درب لابی
  • درب سرویس بهداشتی
  • درب حیاط
  • درب انباری، تراس و ...

در ادامه شما را با انواع درب ساختمانی و کاربرد هر یک از آن ها آشنا خواهیم کرد. راسان درب بزرگترین و معتبر ترین مرکز فروش انواع درب ضد سرقت، درب ضد آب، درب ضد حریق و درب داخلی ساختمان می باشد. شما می توانید انواع درب را با قیمت مناسب از این فروشگاه درب ضد سرقت تهیه نمایید.

درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین درب های استفاده در ساختمان، درب ورودی می باشد. در این روزها بیشتر افراد ترجیح می دهند که از درب ضد سرقت به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده نمایند. درب ضد سرقت دارای ویژگی ها و ساختار متفاوت از سایر درب ها می باشد که این امر موجب ایجاد امنیت بسیار زیاد در این درب ها و در نتیجه محل مورد نصب شده است. درب ضد سرقت به سختی بدون کلید قابل باز شدن است و اگر از سایر موارد ایمنی مانند دوربین مداربسته و قفل دیجیتال در درب ضد سرقت استفاده نمایید به طور صد در صد امنیت را برای منزل و اهالی ساختمان شما ایجاد می نماید. اکثر درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی و گرما می باشد و دارای خصوصیات درب ضد حرق نیز هستند. امروزه استفاده از درب لابی ضد سرقت بسیار مرسوم شده است و یکی از پرطرفدارترین محصولات در فروشگاه های درب ضد سرقت می باشد. برای استفاده از خدمات نصب درب ضد سرقت می توانید با راسان درب تماس بگیرید.

انواع درب ضد سرقت

درب ضد سرقت بسته به محل مورد نصب، نوع روکش درب ضد سرقت و یا کشور سازنده به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند. از نظر محل مورد نصب درب های ضد سرقت دارای دسته بندی زیر می باشند:

  • درب ضد سرقت لابی
  • درب ضد سرقت آپارتمانی و ویلایی
  •  درب ضد سرقت دو لنگه و یک و نیم لنگه

اگر شما در فکر خرید درب ضد سرقت برای ساختمان خود هستید حتما باید با ویژگی های این درب ها آشنا باشید و یا این محصول را از مراکز فروش درب ضد سرقت تهیه، تا محصولی اصل و باکیفیت را بتوانید تهیه کنید. معمولا در بازار ایران درب ضد سرقت ترک اصل از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد ولی در این روزها به دلیل افزایش قیمت ارز می توانید درب ضد سرقت ایرانی را جایگزین درب های ترک نمایید. درب ضد سرقت ایرانی از لحاظ ظاهر و کیفیت مشابه درب ضد سرقت ترک می باشد ولی با قیمت ارازن تر.
درب ضد سرقت با روکش چوب از گران ترین و زیباترین مدلهای درب ساختمانی می باشد که معمولا از این درب ها به عنوان درب ضد سرقت لوکس یاد می شود. قیمت درب ضد سرقت به صورت مستقیم با روکش آن در ارتباط است و تاثر گذارترین عامل در قیمت گذاری این درب ها همان روکش درب است. معمولا در هنگام خرید می توانید قفل و سایر یراق آلات را خودتان انتخاب نمایید. همواره سعی نمایید یک قفل با کیفیت تهیه کنید. قفل کاله و داف از بهترین برندهای قفل درب ضد سرقت می باشند که می توانید با اطمینان این قفل ها را تهیه و بر روی درب خود نصب نمایید.

درب داخلی ساختمان

درب بعدی که در ظاهر و دکوراسیون داخلی ساختمان شما و ایجاد حریم خصوصی تاثیر گذار است، درب داخلی ساختمان می باشد. درب داخلی شامل درب اتاقی و درب سرویس بهداشتی می باشد. توصیه می شود درب داخلی ساختمان را با توجه به ظاهر و دکوراسیون ساختمان خود تهیه نمایید تا ظاهری شیک به منزل و یا محل کار شما ببخشد. این درب ها در رنگ ها و جنس های مختلفی تولید می شوند. از انواع درب داخلی می توان به درب چوبی اتاقی، درب پی وی سی، درب ملامینه، درب اچ پی ال و .. اشاره داشت.

خرید انواع درب ساختمانی، درب ضد سرقت و درب داخلی

درب چوبی اتاقی

 

درب چوبی از گران ترین مدل ها درب داخلی به شمار می رود. این درب ها دارای ظاهری بسیار شیک و دارای طول عمر بسیار بالا نسبت به سایر درب های داخلی می باشد. بر روی درب اتاقی می توانید انواع قفل و دستگیره را نصب و مورد استفاده قرار دهید. معمولا یراق آلات تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و ظاهر درب دارند. درب اتاقی ام دی اف را می توان به عنوان ارزان ترین نوع درب داخلی دانست. این درب ها دارای طرح ها مختلفی هستند و در برابر رطوبت بسیار حساس و زود دچار پوسیدگی می شوند. همواره توصیه می شود که از درب های ام دی اف برای مکان هایی که رطوبت وجود دارد استفاده نشود. 

درب ضد آب سرویس بهداشتی

بهترین درب برای سرویس بهداشتی درب ضد آب، درب abs می باشد. ساختار این درب ها به گونه است که در مقابل رطوبت و آب بسیار مقاوم هستند و دچار پوسیدگی نمی شوند. شما اگر سال ها از این درب ها استفاده نمایید باز همان ظاهر اولیه را دارند و دچار تغییر شکل نخواهند شد. در صورت نیاز به برش درب در حین نصب، بعد از انجام مراحل نصب محل مورد برش مجدداً با رزین پوشش داده می‌ شود تا آب به داخل درب نفوذ نکند و موجب آسیب به درب نشود. درب ای بی اس، بدلیل خاصیت ضد آب و نفوذ ناپذیری برای درب سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از درب ها در مقابل نفوذ حشره و موریانه بسیار مقاوم می باشند.
 راشا درب تولید کننده بهترین نوع درب داخلی و درب ای بی اس در ایران می باشد. شما می توانید این درب ها را از سایت فروشگاه راشا درب تهیه بفرمایید.

درب HPL

نوع دیگری از درب های داخلی، درب اچ پی ال می باشد. در اچ پی ال یا همان درب چوبی اچ دی اف ملامینه به درب هایی گفته می شود که از ورقه های چندین لایه که به رزین آغشته شده اند ساخته می شوند. مقاومت بالا در برابر رطوبت، طرح های متنوع، ضد خش بودن، براقیت که موجب زیبایی دو چندان درب می شود و قیمت ارزان از ویژگی های این نوع از درب ها می باشد.

منبع: راسان درب



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهنام خانی

 درب های ورودی از مهم ترین انواع درب استفاده شده در ساختمان ها می باشند و به دلیل اینکه مهم ترین مولفه برای ایجاد امنیت در ساختمان ها هستند باید دارای کیفیت بالا و متناسب با نوع کاربرد مورد استفاده قرار گیرند. تا چند سال گذشته از انواع درب چوبی به عنوان درب ورودی ساختمان ها و آپارتمان ها استفاده می شد. ولی امروزه نسل جدیدی از درب های ورودی وارد بازار شده اند که به درب های ضد سرقت معروف هستند. این درب ها همان طور که از نامشان مشخص است دارای ویژگی هایی می باشند که امنیت بسیاری را برای شما فراهم می آورند و بهترین ابزار برای مقابله با سارقین به شمار می روند. این درب های ورودی دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشند شما برای دیدن مدل های متنوع درب ضد سرقت می توانید اینجا کلیک کنید. مهم ترین و اصلی ترین تفاوت درب ضد سرقت با درب ها معمولی، امنیت این درب ها است. درب ضد سرقت با کیفیت و اصل به هیچ وجه بدون کلید قابل باز شدن نمی باشد و در مقابل ضربه، اهرم نمودن و برش نیز مقاوم است. برای آشنایی بیشتر با انواع درب ضد سرقت و مشخصات و ویژگی های این درب ها در ادامه با ما همراه باشید.

مهم ترین تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی چیست؟

درب لابی ضد سرقت

همان طور که در بالا اشاره شد یکی از مدل های درب ورودی ساختمان، درب لابی می باشد. از آنجایی که درب لابی اولین المان ساختمان شما می باشد که افراد با آن برخورد دارند بهتر است از درب با ظاهری لوکس برای این محل استفاده نمایید. درب های مورد استفاده شده برای لابی معمولا دارای ابعاد بیش از یک و نیم لنگه می باشند. درب لابی چوبی شیشه خور و درب لابی فلزی از پرطرفدارترین محصولات در این زمینه می باشند که بسته به مکان مورد نصب و شرایط آب و هوایی می توانید یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید. درب لابی چوبی شیشه خور با کتیبه و تاج و دور کوب یکی از شیک ترین مدل های درب ورودی ساختمان است که معمولا در ساختمان ها لاکچر مورد استفاده قرار می گیرد. برای مشاهده محصولات درب لابی کلیلک کنید.

علاوه بر انواع درب ورودی، درب های داخلی را نیز می توانید ار فروشگاه های معتبر درب ضدسرقت تهیه نمایید. از انواع درب داخلی می توان به درب اتاقی، درب کمد و درب سرویس اشاره نمود. درب سرویس بهداشتی و حمام دارای رویه ای بی اس می باشند و در مقابل رطوبت و پوسیدگی بسیار مقاوم هستند.

مهم ترین تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی چیست؟

انواع درب ضد سرقت

این درب ها در مدل های مختلف برای کاربرد های گوناگون در بازار موجود می باشند. مهم ترین فاکتور که موجب ایجاد تفاوت در ظاهر و قیمت درب های ضد سرقت شده است، روکش درب می باشد. همین امر هم باعث ایجاد دسته بندی متعددی از درب ضد سرقت شده :

درب ضد سرقت فلزی

در ضدسرقت تمام چوب

در ضد سرقت ملامینه، اچ دی اف، لمینت، هایگلاس و.

از انواع مختلف این محصول می باشند. همچنین درب های ضد سرقت در بازار ایران توسط سه کشور ترکیه، ایران و چین تولید می شوند. 

مشخصات درب ضد سرقت

این درب ها دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود می باشند که رعایت استاندارهای موجود موجب ایجاد امنیت و محبوبیت این محصولات شده است:

استراکچر درب ضد سرقت: در ساختار درب ضد سرقت از ورقه های فولادی دو لایه به همراه شبکه های فلزی استفاده شده است. که این موضوع باعث شده درب در مقابل برش و ورود غیر مجاز امن باشد. هوای موجود در شبکه های آهنی موجود در بین ورقه های فولادی موجب شده این درب ها یک عایق صوتی مناسب نیز باشند. البته برای اینکه درب به صورت کامل دارای خصوصیت عایق صوتی و حرارتی باشد می توان از پشم شیشه در ساختار این درب ها استفاده نمود.

قفل درب ضد سرقت: مهم ترین المان در یک در ضد سرقت، قفل آن می باشد. قفل های استفاده شده در درب ضد سرقت اصل همگی از جنس فولاد بوده و در مقابل اسید و تخریب بسیار مقاوم هستند. در ساختار انواع درب ضد سرقت لوکس و مدرن از قفل دیجیتال استفاده شده است که علاوه بر خصوصیات قفل های معمولی دارای ظاهری شیک تر و امکانات بیشتر مانند اتصال به تلفن همراه و کنترل باز و بسته بودن درب از راه دور را دارد. یکی از معروف ترین برندهای قفل درب، برند کاله می باشد.

رویه درب: همه درب های ضد سرقت استاندارد دارای ساختاری یکسان می باشند و چیزی که موجب اختلاف در ظاهر این محصولات می شود همین روکش های استفاده شده در درب ها می باشد. گران ترین مدل درب ضد سرقت با روکش چوب طبیعی است که دارای ظاهری بسیار لوکس و کیفیت بالا می باشد.

رنگ درب: یکی دیگر از عوامل ایجاد تفاوت در ظاهر درب ها، رنگ آن ها می باشد. در گذشته درب ها فقط دارای رنگ قهوه ای بودند ولی امروز انواع درب ضد سرقت سفید، طلایی، مشکی، سربی و ... در بازار موجود می باشد.

ابعاد درب:  از دیگر مشخصاتی که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، ابعاد درب است.  درب ها با توجه به محلی که قرار است در آنجا نصب شوند دارای ابعاد مختلفی می باشند. درب ضد سرقت تک لنگه، دو لنگه و سه لنگه از انواع این درب ها می باشند. البته امکان ساخت درب در ابعاد دلخواه مشتری نیز امکان پذیر است.

منبع: اتحاد درب



:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()